Zwangerschapsmisselijkheid, hoe voelt dat nou?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door -, 14 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

De misselijkheid voelt als....

1. Wanneer ik teveel heb gegeten, m'n maag doet er pijn van en ik voel het in m'n keel.

2. Wanneer ik iets verkeerds heb gegeten, ik heb pijnlijke steken en m'n lichaam wil het kwijt.

3. Wanneer ik zo'n holle maag heb van de honger en er misselijk van ben.

4. .... Anders, namelijk:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

Ik vraag me nou eens af hoe die zwangerschapsmisselijkheid voelt....
    Je hebt namelijk misselijk en misselijk :(
    Kom maar op met de ervaringen!

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb het idee dat ik een late innesteling heb gehad (maar weet dat nnatuurlijk niet zeker) maar ik ben nu al 3 dagen aan een stuk misselijk met vlagen. Maar meer wel als niet misselijk. Bij mij voelt het alsof ik te lang in een draaimolen heb gezeten qua misselijkheid. Ben benieuwd of het met zwanger zijn te maken heeft. ;) (Heb vorige week wel heeeeeeeeeele vage streepjes gehad op test)

3. munt

munt Actief lid

11 dec 2005
    290
    0
    0
    friesland
    ik was altijd misselijk de hele dag door maakte nix uit wat ik deed of juist niet deed heb ook 2 keer i ziekenhuis gelegen wegens uitfroging hield nix binnen

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik stond smorgen op en dan voelde ik me best oke, maar zodra ik enkele seconde liep om me bijv aan te kleden dan kon ik het vaak niet afmaken omdat ik ineens moest overgeven en goed ook. als ik dan vlug ging eten (zeer misselijk en met braakneigingen) ging het vaak wel over en had ik er heel de dag geen last meer van. had ik smorgens niet overgegeven dan bleef ik de helle dag misselijk en ja dan heb ik weinig eetlust en voel me echt goed beroerd. blij dat ik er nu even geen last van heb want pretig is anders.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat zal wel heel verschillend zijn....

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik heb het als ik 'te weinig' gegeten heb. Dan moet er iets in me maag en dan is het ff over. sinds een week heb ik tableten van de dokter. omdat ik om het hutje moest overgeven.

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Alsof je in een draaimolen hebt gezeten..

Ik word vooral misselijk van niet eten of teveel eten.. Kleine porties is het beste. Als ik niet (op tijd) eet 's ochtends, krijg ik braakneigingen en als ik teveel eet op een dag krijg ik het ook.

Ook zwaar gekruid eten wat zwaar op de maag valt is funest. Ik moet zeggen dat zwangerschapsmisselijkheid anders is dan 'gewone' misselijkheid. Het voelt heftiger en je bent er niet zomaar vanaf..

Deel Deze Pagina