Shayenna, ja, pijnlijke steekjes net boven je schaambot, en een beetje het gevoel dat het een hele grote blauwe plek is? Dat komt me erg bekend voor! En idd als je op je buik ligt, het gevoel dat er een soort tennisbal onder je buik ligt.. Vind het echt super voor je dat je echt zwanger bent! Nu hoop ik ook heel erg dat je pendel voor mij ook klopt, want dan is het bij mij ook raak Liefs!
hihih jaa ik hoop het ook voor je en voor iedereen trouwens ik gun dit egt iedereen zo iets moois waar je zo voor moet vechte somige bij de een lukt het gelijk zo is bij mij het geval en bij andere ja die moete er heel lang op wagte maar ik vind het egt super dit ....
Haha, wat leuk zeg voor je! Echt leuk om te lezen dat je het gewoon niet kan geloven; ik zou dat denk zelf ook hebben.. Gefeliciteerd!
ja ik sta er nu nog versteld van ik dnek dat ik het pas egtttt ga geloven als ik bevallen ben of zo of ALs ik een helle dikke buik heb hahaha naja ik moet sporten nu maar rustig aan doen hahaha
brrr ik heb egt steke en krampjes bove me vagina egt opgezet en gevoelige tepels hiihih hoort dit erbij? wie herkent dit ... en als ik moet nieze of hoeste dan doet het wel beetje pijn daar egt een drukend gevoel hahaha help wie herkent dit is dit wel gezond en normaal ik ben zo bang he sorry voor mijn onzekere vraagen
Hey Proficiat Is normaal hoor, had ik toen ik van mijn dochter zwanger was ook. Ik had vorige week juist boven mijn schaambeen het gevoel van kleine speldenprikjes, soms ook gloeiende onderrug, lichte druk soms, steekjes in de liezen, nu de laatste dagen nog altijd kleine prikjes boven schaambeen in het midden, terug steekjes in liezen, onderug al eens pijn gedaan. Ik denk dat ik terug zwanger ben. Ik ga donderdag testen. Geniet er maar van, Groetjes
gelukkig ben ik niet de enige met deze pijntjes hahaha het is best vervelend maar heb het er allemaal voor over die gedachte een babytje in mijn buikje echt geweldig ik ga er zo van dromen hahaha groetjes kusjesss