wachten we samen af? :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lilliby, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hallokes meisjes!

Wie moet er nu ook begin februari hun NOD krijgen (hopelijk niet natuurlijk :)) en hebben kleine kwaaltjes die jullie aan het twijfelen brengen! Mss moeten we samen afwachten :D

mijn kwaaltjes zijn: dik wit/geel achtig verlies, gevoelige tepels bij aanraking, af en toe een pijnlijk steekje in de onderbuik! bekkenpijn, en trekkig gevoel aan de zijkanten!

liefs, lilliby

2. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi lilliby

mijn NOD is donderdag of vrijdag

heb zaterdag zo'n cb test van kruidvat gedaan en die gaf een lichte posi maar hoor en zag nu dat veel mensen die hebben gehad en dat het alsnog nega is dus gisteren precies zo'n test gedaan van kruidvat en die was idd nega
    ik was gisteren de hele dag misselijk en ik had een rare buikpijn bij mijn liezen en navel

als ik ergens last van heb wat op een zwangerschap lijkt is het bij mij altijd dubbel bijvoorbeeld: misselijk last van maag (heb chronise maagklachten) rugpijn heb ik van mezelf ook altijd dus ja het is gewoon altijd afwachten ga nu wachten of ik ongi word en anders weer testen

ik hou je op de hoogte

liefs lisje

3. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meis,

wat spijtig dat de 2 de test dan negatief was! ik hoop dat je bij 2 dagen een mooie positieve test in handen hebt! dat kan zenuwslopend zijn he dat wachten :rolleyes:

liefs,

4. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja echt vreselijk maar ja even wachten en anders volgende week toch maar naar de fertiliteitspoli waar ik al een afspraak heb staan

liefs

5. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    wel normaal moest ik vandaag mijn regels doorkrijgen... Heb al effe een testje(s) gedaan en de eerste was poistief en de andere 2 negatief! zit dus met véél onzekerheid ;) groetjes!

6. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    he bah zou gewoon over 2 dagen weer een testje proberen als je dan nog niet ongi bent ;)

7. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    MOHkimke amai da moet pas zenuwslopend zijn hihi :confused: als ze vandaag niet doorkomen mss morgen nog eens eentje doen! en hopelijk is hij dan terug posi :thumup:

lisje18 ik hoop dat je zo nog zwanger geraakt! ik :thumup: alvast voor je ;)

liefs,

8. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ja hoop het ook bedankt ;) ik laat van horen wanneer ik meer weet

9. mosie

mosie Actief lid

15 jan 2009
    479
    0
    0
    Ik wil ook wel meewachten :p
    Ik heb vrijdag mijn nod.
    Steekjes in onderbuik, af en toe misselijk, heeeeeeele gevoelige borsten en af en toe duizelig.
    Ik hoop dat ik kan wachten, maar denk dat ik morgen een testje probeer, omdat ik dan lekker vrij ben en dan alle tijd heb.

10. Paske

Paske Actief lid

3 feb 2009
    188
    0
    0
    Dan wacht ik met julie mee.
    Ben begin januari pas gestopt met de pil, dus weet mijn cyclus nog niet precies, maar aan de hand van de ovu test was mijn ei rond de 18e dag. Dusik ga ff uit van een cyclus van 31 dagen, en dan zou dus zaterdag mijn NOD zijn.
    Zou wel heel knap zijn de eerste ronde al. Dus ik hou zeker in mijn achterhoofd dat de :evil: :evil: toch wel zullen komen zaterdag. Maar wie weet.....

11. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    mosie wat spannend :thumup: hopelijk heb je binnen paar dagen een posi test! hihi

liefs,

12. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    paske! ja zou inderdaad knap zijn! maar het kan wel van ons zoontje was het ook na de eerste keer raak! wel erg ambetant bij mij dak een onregelmatige cyclus heb! maar mss mag ik me trug gelukkig prijzen nu hihi ik hoop het alvast voor iedereen hier :)

13. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey dames

Ik kan donderdag testen, ik heb wel een goed gevoel dat ik zwanger ben. Heb juist boven schaambeen, steekjes en een zeer gevoelig plekje, onderrug soms pijn, had dit toen ik zwanger was van mijn dochtertje ook. Soms ook steekjes in liezen.

veel succes iedereen

Groetjes

14. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    jolien1 laat iets weten hé! :thumup:

15. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoi meiden wie van jullie hebben ook last van melkachtige afscheiding en wie was zwanger? :)

liefs

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Niet om te zeuren hoor..

maar is dit niet iets voor de NOD topics? daar wacht toch iedereen mee op zn NOD? :rolleyes:

17. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    hoi dames

nou ik denk dat ik gewoon onig word heb vanaf vandaag echt zo'n ongi buikpijn helaas dan volgende week toch maar naar de fertiliteitspoli

liefs lisje

18. jose13

jose13 Actief lid

21 dec 2008
    146
    0
    0
    Ik wil ook graag met jullie meewachten. Ik heb gisteren eerst een ovu test gedaan, had niks anders. Die was positief, nog een en die ook. Toch vertrouwde ik het niet dus een zw test gedaan van kruitvat die helaas negatief was. Nog steeds geen ongi klachten op pijnlijke borsten na dan.

Ben wel moe en misselijk af en toe. Maar dat was vorige maand ook helaas. Toen was ik 4 dagen overtijd. Gelukkig is mijn temp. nog wel steeds hoog.

En ik kan al zo goed tegen onzekerheid....

succes allemaal.

groetjes Jose

19. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    ik mag ook over twee dagenmtesten, maar had vandaag bruin slijm?
    Ben bang dat dat voortekenen zijn van ongi :( kent iemand dit?

20. lilliby

lilliby Actief lid

28 dec 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    patriez mss is het ook oud bloed ;)
    succes

liefs,

Deel Deze Pagina