Miskraam... of toch niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ecosa, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik loop al sinds zondag met mijn hoofd in de wolken; ik heb positief getest! (Die Kruidvat testen 2 voor 5 euro). En dat met 1 keertje "proberen", ondanks mijn PCO :)

Ook andere symptomen wezen op een zwangerschap; gespannen borsten, gister beetje misselijkheid, eetbuien..
    Alleen nu heb ik sinds gistermiddag bruinverlies, wat steeds meer wordt. En de symptomen nemen af.. Borsten zijn nog steeds gevoelig, maar niet meer misselijk. Heb net weer een test gedaan, en die test was wel positief maar heeeeeel licht. Terwijl hij dus eigenlijk donkerder had moeten zijn. Daar snap ik echt niets van!

Ik denk dat ik me maar moet voorbereiden op een miskraam, maar toch heb ik ergens een sprankje hoop...

Heeft iemand hier ervaring mee? Dat je eerst positief test en een paar dagen later de test wel positief is, maar de streep lichter is dan de eerste test? En dat bruinverlies natuurlijk.. Dit is echt om gek van te worden!

2. mamalc

mamalc Nieuw lid

7 okt 2008
    2
    0
    0
    Hey,
    ik heb het zelfde probleem als jij. Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger en sinds vanmiddag wat bloedverlies.
    Ik heb mijn verloskundige gebeld en die zei:" Bij veel van de vroege zwangerschappen vindt er bloedverlies plaats. Als je geen erge buikkrampen hebt (wat ikzelf niet heb, hoop jij ook niet), hoeft dat niet meteen te wijzen op een miskraam. Bij een miskraam heb je erge buikkrampen en veel bloedverlies. Ik kan niet garanderen dat het goed blijft gaan, maar ook niet dat dit een miskraam is"

Het stelde mij wat gerust, ik hoop jou ook.

De reden dat je nu een lichte streep ziet, kan komen doordat je geen ochtend urine hebt gebruikt. Dan is de concentratie hcg minder, waardoor de streep minder fel kan zijn.

Ik hoop dat het bloeden (bij beiden) op houdt en dat we gewoon lekker zwanger kunnen zijn.
    Liefs LC

3. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hai hai!
    Ik had het ook, Op een vrijdag postief getest.. zaterdag rood en bruiverlies zondag niks en maandag weer bruinverlies de hele dag door!
    Ook had ik precies hetzelfde gevoel als ongesteld worden.. Ik ben naar de huisarts gegaan, en die heeft me een verwijsbriefje voor een echo gegeven! met 5/6 weken het hartje zien kloppen :D volgende week weer een echo om precies te kijken hoever ik ben :D :D ! Ik maakte mezelf ook gek, dacht ook dat mijn borsten minder pijn gingen doen en dat ik niet meer misselijk was! Het zat dus allemaal in me hoofd, want ben nu de hele dag misselijk en me borsten worden steeds groter:p!
    Dus maak je geen zorgen! Ik denk nu maar steeds als het gebeurt gebeurt het... niks aan te veranderen! Wanneer heb jij een echo?

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    bloedverlies is normaal 8 op de 10 vrouwen tijdens zwangerschap hebben dat.
    Krampen heeft bijna iedere vrouw tijdens zwangerschap.
    zolang je niet te veel krampen hebt en of extreem bloedverlies, zou ik maar lekker gaan genieten.

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Dames, bedankt voor de antwoorden. Helaas is het vannacht misgegaan. Ik heb vreselijke krampen en bloedverlies. Dit is zeer zeker een miskraam.

Het mocht niet zo zijn, helaas.. Het doet wel pijn, maar goed ergens is dit ook een hele mooie ervaring voor mij, want nu weet ik dat ik ook heel snel zwanger kan raken, ondanks mijn pco!

@Mamalc, ik hoop dat het bij allemaal wel goed gaat! En Rce86, geniet ervan meid!

Wat mij betreft mag dit topic dicht.

6. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Sterkte :(

7. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    sterkte

hier ook hetzelfde al bijna een week alleen bruin bloed verlies (niet veel) en een beetje een ongi gevoel (5.5week zw)
    Ha zegt dat t een miskraam wordt want mijn test was ook minder donker geworden (zie album)
    maar nu weer helemaal niks geen bruin verleis (heb trouwnes geen gewoon bloedverlies gehad0

Deel Deze Pagina