Het streepje op jouw foto nummer 5 ... precies ZO zag mijn test er ook uit!! Alleen .............. de test had ik gedaan met .... jawel .. Kraanwater !!! Natuurlijk hoop ik dat jouw test wel positief betekent, maar als ik jouw was zou ik nog niet gaan juichen! Ik weet niet op welke cyclusdag je nu zit, maar ik zie dat je cyclus de laatste maanden nogal wisseld tussen de 27 en 32 dagen! Volgens mij zit je nu op dag 30 (als ik goed kijk). Ik zou pas weer testen als je op cyclusdag 32 zit.
ik zie ook wat maar zoals een ander op it topic ook een link naar haar test had en bleek dat ze niet zwanger was... daar stond ook een duidelijke streep en idd heb ik ook gehoord dat manne erover heen plassen en ook posi aangeven en dat verhaal van kraanwater... ik durf je niet te feliciteren...en knap dat je kan w8 tot morgen ochtend succes
Hey Carien Op die derde foto zie ik wel een streepje, maar ben benieuwd naar je kruidvat test van morgen nav de verhalen over predictor. Succes meid, ik hoop echt voor je dat het zo is.
ik zie ook een heel licht streepje, wat je kan doen is hem even in invert te zetten in fotoshop dan zie je het allemaal beter. ik hoop het voor je xx
Zie ook een streep. Heb ook eens predictor gebruikt en bij mij gaf tie juist vals negatief aan. Dus je weet het toch niet met die testen.
Ik denk dat het wel raak is omdat de testen wel steeds duidelijker worden. Op de laatste foto zie je echt duidelijk een streepje. Ik ga er gewoon vanuit dat je zwanger bent....(positieve vibes) Ben benieuwd morgen naar de KV, maar ga er vanuit dat die ook positief aangeeft.
2day is the day! ik ben nog steeds niet ongesteld. en de tekens dat ik ongesteld MOET gaan worden zijn er ook niet ben wel vrij vochtig maar ze zeggen dat dat ook kan zijn dat je tijdens je zwangerschap vochtiger bent van beneden we gaan strax naar de kruidvat test halen ben zooo zenuwachtig! Ik denk dat het echt zover is. Omdat ik soms met vlagen misselijk ben. en me borsten trekken wat aan de bovenkant. ben zooooo zenuwachtig! maar het streepjhe op de predictor test is goed paars roze en niet zomaar een indroog lijntje or whatever. maar we wachten af ik hou jullie op de hoogte
Hey meis, spannend hoor... Ik ga heel hard duimen dat je op de kv ook 2 mooie lijntjes hebt. Liefs mij
Als je de urine er in doet. komen de 2 streepjes dan gelijk tevoorschijn? Of eerst de 1e en na 5 min de 2e? liefs
Gewoon pas na 5 minuten kijken! Dan moeten ze er allebei staan! Pas als je echt al super erg zwanger bent (dus een week of acht) dan komen de streepjes gelijk! Even 5 minuutjes wachten dus!
MEIDEN IK HEB DE TEST GEDAAN!!! EN EN EN?????????????????? EEN HEEEEEEEEEL LICHTROZE STREEP!!!! (zie foto!)
Ja ik zie hem! gefeliciteerd meis. Aan je banner te zien heb je er lang op moeten wachten. Ik wens je heeeeeeeeel veel geluk!
GEFELICITEERD!!! Heb je test even bewerkt in psp en in negatief gezet dan valt er echt niks meer te twijfelen Liefs mij Kleuren beter gemaakt en uitgeknipt: Bekijk bijlage 67443