Hoi dames, Vandaag heb ik me eerste positieve zwangerschapstest gehad. Het is zo onverwachts dat ik nu zwanger ben! Ik heb eerst 2x met de kruidvat getest en ik had alle 2 de keren 2 dikke strepen. Nu heb ik net met de clearblue getest omdat ik geen idee heb wanneer ik zwanger ben geworden.. De clearblue geeft 3+ aan.. Dat betekent dus meer dan 5 weken zwanger toch? Of betekent dat 5 weken zwanger?
Ongeveer 5 weken of langer ja... wanneer was je laatste menstruatie? Wel gewenst? Dan natuurlijk gefeliciteerd!
ja wel gewenst! Planning was juni maar hij/zij wilde dus eerder komen haha. Ik heb me cyclus helemaal niet bijgehouden dus weet echt niet meer of ik in november ongesteld ben geweest Niet zo slim van mijzelf.. Maar bedankt voor je antwoord!
Gefeliciteerd!! Zou donderdag een vk bellen voor een afspraak en haar dit voorleggen, misschien mag je eerder komen voor een echo. Leuk om zo het nieuwe jaar te beginnen.
Oh wauw dat is snel (in jouw ogen misschien niet ). Heel veel succes, laat je weten hoe het was, ben altijd zo benieuwd.
Haha is in mijn ogen inderdaad nog zo ver weg! Ben bijna in staat een pretecho te doen om de zwangerschapsduur vast te stellen maar ik hou me in en wacht netjes haha! Ik zal het laten weten!
Wauw, super zeg! Gefeliciteerd! Nu aftellen naar je echo. Ben benieuwd hoe ver je bent. Jij gaat in ieder geval leuk het nieuwe jaar in.