Ehmm ... een onzekere Divi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Divi, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    24 Augustus heb ik een tweede miskraam gehad. Vier dagen later ben ik gecurreteerd. Ik heb toen anderhalve week nagevloeid.
    Daarna heb ik eigenlijk niet meer gevloeid en ook heb ik ook geen normale menstruatie gehad.
    10 oktober ben ik voor controle naar de gynocoloog geweest en zij zei dat mijn menstruatie er snel aan zat te komen omdat het baarmoederslijmvlies aan het verdikken was.
    Vanaf begin oktober heb ik steeds het gevoel alsof ik ongesteld zou moeten worden. We zijn die tijd wel weer begonnen met klussen. Afgelopen vrijdag heb ik eigenlijk best pijn in mijn buik gehad, maar geen spoortje van de rode duivels te bekennen. Ik heb afgelopen week een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Sommige vrouwen die voelen haar eisprong, maar omdat ik dat nog nooit heb gevoeld, weet ik dus niet wanneer mijn vruchtbare periode is.
    Omdat het nu 3 weken geleden is dat ik bij de gynocoloog ben geweest, wordt ik best wel erg onzeker. Wordt ik nog ongesteld, ben ik toch zwanger?
    Zou ik nu nog even afwachten of ik ongesteld wordt of zou ik toch maar de huisarts of de gynocoloog gaan bellen?

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik zou gewoon je gynogoloog bellen, als hij/zij heeft gezegd dat je menstruatie er snel aan zit te komen en je nu 3 weken verder bent klopt er volgens mij iets niet...
    sterkte!

3. Flore

Flore Actief lid

4 okt 2006
    114
    0
    0
    Ja ik zou ook de gynocoloog bellen. Die kan je vast meer vertellen.
    succes

Deel Deze Pagina