Dankjulliewel voor de reacties! Al denk ik nog steeds dat het niet 'telt' (vreemd mens ben ik ook....) Ik had vanmorgen dus niet mijn lenzen in (of bril op) toen ik ging testen.......dusse........ Het voelt nog niet echt goed, omdat ik eigenlijk nog voor mijn NOD zit (afgaande van een gemiddelde cyclus....) AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Heb mijn vriend ook nog niks gezegd......Wil dinsdag of woensdagochtend nog eens testen met hem erbij...... Ik loop helemaal te flippen, heb de muziek hier keihard aan staan..........beetje afleiding! ik hou jullie op de hoogte! en ga nog geen banner maken! Durf ik niet.... groetjes
Ja duidelijk een streep hoor! Ik zou het niet voor mn vriend verborgen kunnen houden Alvast gefeliciteerd
Dit is zwanger, hoe je het ook bekijkt. Dus van harte en geniet er nou maar gewoon van, zenuwpees Hoera! Fijne zwangerschap gewenst!
he dames, ik vind je streep ook echt duidelijk hoor, kleine felicitatie van mij alvast. ps laat je vriend niet in onzekerheid en haal hem er lekker bij!
ik zie een streep. weet hoe je voelt ik had ook voor nod getest dat wil je nu afwachten. liefs chantal.
gefeliciteerd! ik heb mijn bril even afgezet en ook zonder zie ik net als de anderen echt een streep! heb je je mannetje al verteld? samen testen is natuurljk ook spannend! veel geluk
ja hoor! Ik heb vandaag ook positief getest maar mijn lijn was onduidelijker dan die van jou! gefeliciteerd! GR, Blondie