Even een vraag Nu zijn we niet echt bezig voor een 4e kindje, alhoewel we t wel erg leuk vinden hoor..maar ik wilde even kijken hoe m'n cyclus bezig is, t is de laatste keren erg schommelend, terwijl vlak na de bevalling vorig jaar toch wel regelmaat in zat, tenminste rond de 6 wk. nu had ik rond de 11e deze maand 2 knalroze ovutesten. (3 wk na mn ongi)Wanneer is verstandig evt zw.test te doen?, of gewoon dit weekend afwachten op m'n ongi? zou het kunnen dat nu m'n cyclus dan opeens 5 wk telt? de keer ervoor heb niet met ovu's gekeken, maar toen werd ik pas na 8 wk ongi. grrr wat een lichaam, dat onregelmatige gedoe.. haha soms om sagi te worden he
De meest veilige manier om te berekenen wanneer je op zijn vroegst kan testen, is 14 dagen na je eisprong. Dus als je tot zondag kan wachten, zou ik dat doen. Blijft je ongi uit maar is de test niet positief, dan kun je om de dag een nieuwe test doen. Succes!
oke dank je, ja had begin deze week al gedaan, had die dinge toch in huis dus dacht waarom niet, maar was niets te zien, alleen normaal heb ik behoorlijk buikpijn as ongi komt, en nu dus niet (heb dat meestal 5 dgn van te voren)
Oeh wat lees ik nu meid, wat spannend! Toch stiekem bezig voor een 4e haha. Ik zal er morgen weer een test tegenaan gooien want ik ben nog steeds niet ongi. Heb maandag wel giga buikpijn gehad veel krampen enz. En sindsdien de hele week al last van me onderbuik. Dus of ik ga ongi worden of ik ben zwanger. Maareuh ik ben benieuwd meis spannend wie weet! (mocht je nog steeds niet weten wie ik ben dan mag je me pben haha!