Vraagje over foliumzuur

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tamaradb, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

Nov 15, 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo

Misschien een raar iets. Maar ik slik sinds 2 maanden foliumzuur en ik kan dus al ongeveer 6 weken zo ontzettend slecht naar de wc. Het duurt echt een half uur en dan is het maar ontzettend weinig.
    En daarnaast heb ik al even lang puistjes. Nooit in mijn leven gehad en nu zit ik al zes weken onder. Ik wil vooral voor het eerste naar de HA gaan, maar ik denk misschien zijn hier ook mensen die hetzelfde hebben gehad.

Liefs Tamara

2. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

Nov 15, 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    O sorry, ik vroeg me dus af kan dit door het folium zuur komen?

liefs

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Geen idee van je foliumzuur. Maar kunnen je puistjes niet van het stoppen met de pil komen? Of kan dat niet in jouw situatie?

4. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

Oct 30, 2008
    164
    0
    0
    hallo

ik sinds ook nu sinds 2 weken foliumzuur en heb ook wat meer puistjes gekregen normaal heb ik dat niet en als ik ongi moet worden ook niet zo erg
    het kan best zijn dat het van het foliumzuur is

groetjes angelique

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik slik ook al een tijdje foliumzuur en heb geen puistjes! en ik slikte nog wel de diane 35 daarvoor en voor haargroei...ben nu een maand met de pil gestopt maar er is nog niks van te zien....

6. Tamaradb

Tamaradb Actief lid

Nov 15, 2008
    172
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ben al 2 jaar gestopt met de pil dus dat kan het helaas niet zijn, of het zijn late hormonen haha.
    Nou ja goed, gelukkig heb ik al een vent dus ja, dat ene puistje meer zal hij naar 6 jaar echt niet erg vinden. Maar vooral het naar de wc gaan lukt heel moeilijk en dat is wel een probleem, denk dat ik dan toch maar naar de dokter ga.
    In iedergeval hartstikke bedankt voor jullie antwoorden!

Liefs

7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,452
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    ik zou hier niet voor naar de ha gaan, maar gewoon meer voedingsvezels gaan eten, want als jij nu minder makkelijkkunt poepen heb je gewoon meer vezels nodig! Dus hup aan donker brood, speciale sappies waar vezeltjes aan zijn toegevoegd etc etc etc! Mocht je wel naar de ha gaan, dan zal hij hetzelfde zeggen als ikke (naw)
    succes!

8. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    hopen dat het zo blijft :)
    ik had die pil ook maar zat na een tijdje tog weer erg onder de pukkels :( en nu nog steeds

9. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    Hoi Tamara,

Ik slik ook al enige tijd foliumzuur, moet zeggen dat ik de laatste tijd ook slecht naar de wc kan. Maar er zijn ook dagen bij dat ik vaker moet. Of het nou door het foliumzuur komt weet ik niet.
    En over die puistjes, ik heb er de laatste tijd zoveel last van. Eerst heb ik de diane geslikt en nu al meer dan een jaar geleden gestopt. Dus zowiezo komen die puistjes door het stoppen met de pil, maar het zou ook nog eens extra door het foliumzuur kunnen komen.
    Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes Mariska

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    @ staffie....

Na een tijdje? wat is een tijdje ? haha

11. ilona77

ilona77 Lid

Sep 6, 2008
    99
    0
    0
    ik heb nooit last van puistjes gehad ook niet in pubertijd en nu sinds 6 weken heel erg last van vooral op me kin, maar ik slik al een half jaar foliumzuur en sindsdien ook al van pil af, weet niet hoe het komt

12. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    misschien omdat je ongi eraan komt of omdat je zwanger ebnt...kan allebei even afwachten dus

13. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    oh sorry wel erg vaag idd :oops: :)
    eigenlijk al na een maand, het is heel gelijdelijk begonnen, pukkeltje hier pukkeltje daar

ik heb het nu zelfs op mn rug, dat had ik vroeger niet toen ik begon met de pil

maar of het eventueel van de foliumzuur zou kunnen komen duft ik geen antwoord op te geven, ben na het stoppen met de pil gelijk begonnen aan foliumzuur dus het zou best kunnen

ik baal er echt gigantisch van *zucht* maar je moet er wat voor over hebben he ;)

14. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Nog een vraagje over foliumzuur.... ik ben al een aantal keer ergens tegengekomen dat het ook goed is voor de mannen om foliumzuur te slikken. Heeft iemand hier ervaring mee of meer info over?

Share This Page