Test gedaan: ZWANGER?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Julieke, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Als ik het goed begrijp, is het zo dat hoe licht het streepje ook is, als er éé is ben je zwanger want anders kan er niets verkleuren, klopt dat? [-o<

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Dat klopt! ;)

Vast voorzichtig gefeliciteerd meis! :)

3. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    heb je een foto van de test?
    Ik hoop het voor je meid!

4. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    ze zeggen een streepje is een streepje, ik zit met hetzelfde probleem...helaas daarna nog 2 keer negatief getest....jij succes!
    heb je symptomen?

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja een streep is een streep, maar ligt er ook wel aan welke test je hebt gebruikt. Weet niet wanneer je nod is/was want dan zou de test hoe meer je overtijd word wel wat donkerder moeten worden als je een nieuwe doet.

6. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    heb 3 verschillende testen gedaan.....hoop voor je dat je echt zwanger bent!

7. ik weet het ook niet goed, ik heb nog geen :evil: gehad sinds mijn bevalling in juni dus nod? geen idee van. ik heb donderdag nog een test gedaan die negatief was.
    morgenvroeg ga ik naar de huisarts voor bloed te laten nemen, dan weet ik het 100% zeker tegen 's avonds. pffft, spannend hoor!

8. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    en die negatieve test was na je positieve test?

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Wow, dat zou snel zijn na je bevalling!

10. jaja, snel hé! maar dat is wel de bedoeling :)
    neen, ik heb dinsdag en donderdag een test gedaan maar die was negatief. en nu vanmorgen een test gedaan met een licht streepje.
    maar ik heb geen testen meer liggen dus wachten tot morgen! ik ga er nog niet té veel op hopen maar stilletjes toch ... :oops: ;)

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    IS ook wel erg snel! Je lichaam moet toch altijd bij komen na een bevalling?

12. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nou meid idd snel maar toch alvast een voorzichtige felicitatie

13. snel is het zeker wel, het kan niet sneller :) ik had natuurlijk eerst eens navraag gedaan bij de gynecoloog en die zag er geen probleem in. volgens hem is het best als er 1jaar tussen 2 bevallingen in zijn maar ja, als dit 10 of 11 maand later is zou het geen problemen opleveren.
    Ik heb ook helemaal geen zin om nu alles terug op zijn plaats te werken (was 28kg bijgekomen, moet nu nog 13 af) en dan weer op te zwellen [-X
    Dan liever 2 kindjes snel achter elkaar, lijkt me geweldig :thumup:
    Maar ja, eerst nog afwachten of het wel degelijk in orde is. Morgenvroeg naar de dokter .... ik zal zeker iets laten weten!

14. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen

Maar als ik goed begrijp is jouw kindje 2 maanden oud pas :confused: En dan denk je nu alweer aan een 2de! En ik heb in mijn opleiding dat je lichaam eerst jaar moet bij komen voor dat je weer opnieuw zwanger kan raken, vanwegen hormonen je baarmoeder moet hersellen! Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar lijkt me ook erg zwaar 2 baby's in huis!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik neem aan dat ze deze dingen allemaal al overwogen heeft hoor.. ;) Heel veel succes morgen!

16. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Bedoel het ook niet kwaad ofzo :rolleyes:

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    En zo ben ik benieuwd of je zwanger bent Julieke...

18. ik ben ook best nieuwsgierig ;) maar heb precies een idee dat het wel allemaal niets zal zijn ... :cry:
    daarnet bloed gaan laten nemen, straks vanaf 20.30u mag ik bellen voor het resultaat. we zullen wel zien :-k

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Spannend! Zal voor je duimen..

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Pff das laat, wat n vreemde tijd.. Succes met t wachten op de uitslag..

Deel Deze Pagina