innesteling

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bliek, 12 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    hoi allemaal, kun je iets voelen als het zich innesteld en kan het dan ook zijn dat het eerder nesteld zeg maar, had di nacht mn ei, (precies na de daad, heel apart) en nu heb ik af en toe last van lage rugpijn en buikkrampjes beetje vergelijkbaat met ongesteld worden, dus..... vind het allemaal wel heel spannend! :) :rolleyes: :confused:
     
  2. nyncke

    nyncke Fanatiek lid

    10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dat vraag ik me ook af. Heb vandaag zo'n raar gevoel onder in mn buik (volgens berekeningen innesteldag) en ook wel last van hoofdpijn en wil niets anders dan slapen.
    Ben heel benieuwd.
     
  3. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    Dat zou kunnen: de ene site meldt dat de innesteling na 5 dagen is en weer een andere heeft het over een innesteling tussen de 6e en 12e dag. De buikkrampen en rugpijn komen mij bekend voor, ik had dat ook op de dagen die als "nesteldagen" worden omschreven....to be continued, denk ik :rolleyes:
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    jij spannende dag morgen of kan het dan pas de 14e? (testen dan) zal voor je duimen en heel erg bedamkt!
     
  5. adriana82

    adriana82 Bekend lid

    10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb niets gevoeld bij mijn innesteling, maar had wel een klein beetje bloedverlies... Volgens mij is het echt per vrouw verschillend. Ik duim voor jullie...
     
  6. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb dus ook sinds zaterdag rugpijn en n soort van ongrikrampjes....terwijl vorige week ongi ben geweest...tenminste dan denk ik dan want ik had 2 dagen wat bruin/roze bloed, niet zo veel.

    Werd vanacht zelfs wakker van de buikpijn.
     
  7. AnneFab1

    AnneFab1 Nieuw lid

    13 aug 2007
    3
    0
    0
    Hallo,

    Hoop dat jullie me kunnen helpen aangezien ik het idee heb innestelingskrampen te hebben gehad. Afgelopen 8/10 dagen had ik ongesteld moeten worden na het slikken van mijn pil. Het is alleen uitgebleven. Wel kreeg ik 2 dagen na het aflopen van mijn strip ontzettende krampen in mijn buik en dacht dus echt dat ik ongesteld moest worden. Die kramp heef 2 dagen geduurd en nu heb ik nergens meer last van. Klopt dit een beetje met jullie ervaringen wat betreft een zwangerschap. Zelf heb ik hier geen ervaring mee namelijk.
    Alvast bedankt!

    Anne
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ik wist juist niet of je wat zou voelen of niet, maar idd omdat ik ook krampen had op momenten dat ik dacht van, dat kan toch helemaal nog niet? Heb ze nu ongeveer elke dag een paar keer, vandaag zou mijn innesteldag zijn dus mocht ik iets aparts voelen dan laat ik t horen (maar volgens mij had ik t dan 2 dagen geleden al....) wel onmundg gevoelige tepels.... (en dat is lang geleden dat ik dat had voor een ongesteldheid)

    ik hoop het maar van harte, maar misschien voel je nu ook dingen omdat ik het graag wil ofzo..... wachten duurt lang dan zeg
     
  9. adriana82

    adriana82 Bekend lid

    10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij niet. Ik heb dus geen kramp o.i.d. gevoeld tijdens de innesteling, maar enkel een druppeltje bloed. Ik weet niet of andere zwangere meiden het wel hebben gevoeld.
    Liefs..
     
  10. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik voelde niet echt wat, maar ik hield mijn temp bij en die was op dag 6 DPO ineens flink gedaald om daarna te stijgen.
    En ik werd op de dag dat mogelijk mijn innesteling was ineens heel erg duizelig en moe. Ik kon mijn mascara niet eens vasthouden zo vreemd voelde ik me. Een totaal gevoel van slapte. Vond het gewoon eng.
    Zocht er op dat moment niks achter, dacht dat ik gewoon niet lekker was.
    De avond ervoor nog wezen stappen en het was zondagochtend.
    Die middag zouden we naar een verjaardag gaan.
    Achteraf dacht ik: hey zou het misschien toch mijn innesteling zijn geweest toen?
    Verder nooit bloed verloren ook geen bruin bloedverlies.

    groetjes Nikkie
     
  11. dotje1986

    dotje1986 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    1.749
    183
    63
    Ik had ook nergens last van.. heb ook alleen last gehad van bloedverlies 1 dagje.. Maar dat kon je met 1 tampon opvangen zeg maar..
     

Deel Deze Pagina