Hallo Allemaal, Helemaal nieuw hier en volop aan het lezen en bekijken. Nu mijn brandende eerste vraag, wat zien jullie hier in deze Predictor vroege test ? getest op 22-01 Clearblue digital zegt niet zwanger op 23-01 trekpleister thuistest ook geen streep te zien 23-01 Ben nu nogal in strijd met mezelf om nog wat dagen af te wachten voor een nieuwe test en vooral welk merk. Predictor vals positief? Voorgedrukte roze lijntjes?
heb vanmorgen met zo'n test vn predictor ook getest, vind het een waardeloze test, je blijft aan het twijfelen, (als je in licht hou zie j ebeetje een streep denk je dan, maar toch je vragen erbij blijven houden. denk zelf dat ik (zo ik lees aan allerlei reacties van mensen) bij de kruidvat 2 voor 5 euro testen gaat halen en dan nog eens test. (die schijnen goed te zijn!) succes dr mee!
jammer genoeg een typisch voorbeeldje van een vals positieve test van predictor. sorry meid maar vrees ervoor
Mocht ik er een keer aan toekomen om te testen (ik hoop dat het volgend weekend eindelijk zover mag zijn!), dan zal ik nooit Predictor kopen. Ik heb daarvoor teveel negatieve verhalen hier op het forum gelezen. Je kunt vaak niet op de uitslag van Predictor vertrouwen. Ik denk ook dat jij een valspositieve Predictor hebt. Helaas. Maar nog even een vraag: Zit je nog voor je NOD of al na je NOD? Op welke cyclusdag zit je dus?
Ook ik had vorige maand 2 vals positieve testen van predictor Early. Bij die van mij zag het ene streepje er precies uit zoals die van jou en die andere was zelfs nog een stuk donkerder. Een enorme teleurstelling... Ik zou dus echt vertrouwen op de uitslag van de andere merken.
Ik zit nu op 1 dag voor NOD, toen ik mijn test deed dus op 4 dagen voor NOD. Zou bijna Predictor bellen en roepen dat ze flut testen hebben, maargoed ik zit misschien ook op het randje van wel/niet hebben kunnen testen. Doe morgenochtend de KV test 2 voor 5,- aangezien ik hiervan veel goede reacties lees ivm duidelijkheid en geen valse uitslagen Begin vorige week had ik al enkele dag last van zeer gevoelige en opgezwolle tepels, maargoed jullie weten het vast ook, je grijpt alles aan om te denken NU is het zover. Afwachten tot de volgende test morgen dus maar
ik zou ook een ander testje proberen !! Predictor is niet te vertrouwen en je betaalt er wel de hoofdprijs voor !!!!!!!!!!!
Ik had precies dezelfde test met dezelfde streep met Predictor. Die van kv zegt weer negatief maar ik heb wel zwangerschaps "kwaaltjes". Hoop voor je dat het toch positief is
hier hetzelfde, ook kwaaltjes maar CB negatief, morgenochtend nog een test. zit nu 1 dag voor NOD.. dus spannend
vanochtend wederom getest met sensitest midstream, helaas niet positief toch een naar gevoel overgehouden van die predictor lichte streep al was het voornemen om die test te vergeten gezien de betrouwbaarheid! helaas voor deze keer,toch even afwachten op NOD