Zwanger ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by klm, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. klm

klm Nieuw lid

Jan 25, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

ik ben een meisje van twintig en ik ben bang dat ik zwanger ben. Ongeveer drie maanden geleden had ik seks en alhoewel ik de pil neem heb ik gehoord dat je toch nog zwanger kan worden. Ik heb al drie zwangerschapstesten gedaan maar die zijn allemaal negatief. Verder heb ik ook nog iedere maand mijn regels zoals gewoonlijk. Maar ik moet de laatste tijd meer plassen en heb een tintelend gevoel in mijn buik. Mijn tepels zijn donkerder geworden en ik heb witte vloei. Zou ik dan toch zwanger kunnen zijn ?

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

geen idee
    ik denk als al je testen gewoon negatief zijn dat je dan ook niet zwanger bent..
    of ga naar de dokter vraag om een bloedtest dan weet je het gelijk

3. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

Jan 24, 2010
    2,519
    444
    83
    van alles...
    welke merk testen heb je genomen? ben je lang overtijd dan? voor alle zekerheid even je huisarts bellen misschien.

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    Ik denk dat je met een hele grote zekerheid kan zeggen dat je niet zwanger bent.

1 je slikt de pil
    2 je hebt nog steeds een menstruatie
    3 die kwaaltjes die jij hebt hoeven geen zwangerschap te betekenen

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk eerder een blaasontsteking.
    Als je al zolang zwanger bent, had de test positief moeten zijn.
    Als je een blaasontsteking hebt, kun je ook meer afscheiding krijgen.
    Misschien lijken je tepels ook donkerder omdat de rest van je lichaam wat bleker is geworden doordat het nu winter is.
    Ik zou hoe dan ook naar de huisarts gaan en op blaasonsteking en zwangerschap laten testen.
    Het is idd mogelijk om met de pil zwanger te worden maar deze kans is toch wel heel klein.
    Succes!
    Groetjes Gwen

6. klm

klm Nieuw lid

Jan 25, 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor de geruststellende reacties. Maar ik denk dat ik misschien toch even naar de huisarts ga. Nu las ik hier op de website dat last van jeuk ook een teken van zwangerschap kan zijn en dat heb ik ook.. maar ik heb dan ook wel een zeer droge huid. Nuja hopelijk maak ik mezelf het allemaal maar wijs.

7. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Kan ook nog een schimmeltje zijn.
    Succes.

8. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Als je gewoon ongi word en de testen zijn negatief dan durf ik bijna voor 100% zeker te zeggen dat jij niet zwanger bent.

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    geslachtsziekte misschien? denk niet dat je zwanger bent om al genoemde redenen.

10. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent

4. de testen zijn negatief!

Ik ben het met de vorige schrijfster eens, ik denk ook dat je niet zwanger bent. Maar een bezoekje aan de ha kan dan misschien geen kwaad.

Succes!

11. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    ik denk ook dat je niet zwanger bent maar idd het kan zeker wel ondanks de pil ..en als je de pil nog slikt kan je ondanks dat je zw bent ook nog een bloeding krijgen .. dus die bloeding zegt niet zo heel veel maar wel de nega testen ....en de kwaaltjes zeggen ook niet wat meer want die kan je ook hebben ondanks de pil als je in de eisprong periode zit of andere oorzaken hebben zoals hier eerder genoemd.. zou zeggen bel de ha even en laat hen het nog een testen via bloed en andere dingen uitsluiten dan weet je het zeker

Share This Page