Hallo dames, Ik heb een vraagje kan er qua tijd verschil in zitten per persoon wanneer je jou eisprong krijgt? Of is dat gemiddeld hetzelfde? Kan ik ongeveer bepalen wanneer te gaan klussen hihi alvast bedankt voor jullie reacties! groetjes Z
Nee dat is dus niet zo.. want de fase tussen je ei en je menstruatie kan dus 11 tot 16 dagen zijn. Ik ben er zo 1 met een langere fase.
oh nou dan is het gemiddeld Maar als ik google staat op alle sites 14 dagen dan is jouw cyclus een uitzondering?
Hier nog een vraag over de eisprong! Rond de eisprong voel ik 's ochtends altijd menstruatie achtige buikpijn. Dit duurt 2 a 3 dagen. Is het te zeggen wanneer ik dan ongeveer een eisprong heb? Zijn deze krampen de eisprong zelf of een aankondiging dat deze komen gaat? Kan het zijn dat ik ook na de eisprong nog een ochtend deze krampen voel of kan dat niet meer? Bedankt voor jullie antwoorden!
dat van die 14 dagen is niet helemaal waar. vroeger zeiden ze dat wel maar uit vele studies blijt het niet helemaal waar te zijn. sommige vrouwen hebben al bij dag 9 een eisprong en andere vrouwen bij dag 17 pas. daarom wordt er vaak aangeraden om regelmatig te klussen vanaf dag 8 tot dag 20 ofzo. over de eisprong zijn heel veel topics, anders moet je even lekker rond gaan lezen op deze site, je vind er vast een hoop uitleg, informatie maar ook een hoop links naar sites over vruchtbaarheid etc. oja, door te temperaturen of ovu tests te doen kan je misschien ook ontdekken wanneer jij je eisprong hebt. zelf geef ik de voorkeur aan gewoon regelmatig klussen omdat ik van temperaturen enzo erg onrustig wordt groetjes