Vandaag 8 dpo, kon het testen niet weer laten, me gevoel zegt indrogen alhoewel het wel vanaf het begin iets donkerder kleurde, na verloop zo opgedroogd. Wat is jullie mening dames? Fijne avond.
Ik zie heel vaag iets. Maar ik heb wel een vals positief getest met de kruidvat plus testen en lees er meer negatieve ervaringen over. Misschien een kruidvattest 2v5 proberen? Hopelijk is die duidelijker
ik lijk idd wel iets te zien maar heb geen ervaring met deze testen. Zelf goede ervaring met kv 2 voor 5 euro. Zoals de andere ook al zeggen mss die even doen
Wou dat ik beter nieuws had maar ik had deze maand dezelfde streepjes maar ben wel ongesteld geworden. Voor mij nooit weer deze testen, k2v5 heb ik betere ervaringen mee. Roze streepjes zie ik ook beter dan blauw. Hoop dat het bij jou wel positief is.
Ik zie niks maar 8 dpo is je eicel net ingenesteld dus zit er NET iets van hcg in je bloed dus de kans dat een test dat oppikt is miniem. Veel later testen! Stress vh testen is niet goed voor innesteling.
Wil nog niets zeggen hoor. Sommige dames zijn al enkele dagen overtijd en er is nog geen streep te bespeuren ... blijven hopen dus