meerdere dagen positieve ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nijntje01, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Sinds maar laatste miskraam (april) heb ik best veel dagen een positieve ovutest. Daarvoor altijd 2 dagen, dat is best normaal, maar de laatste tijd echt langer. Vandaag ook alweer voor de 4e dag positief en een andere cyclus was ie zelfs 7 dagen positief.
    Voor eisprong heb ik ook altijd 2 streepjes, maar dan is er eentje lichter en dit was altijd al.

Ik gebruik ze al meer dan een jaar, steeds dezelfde, dus weet wel wat positief is en hoe het werkt.

Mijn temperatuur stijgt ook niet snel meer. Maar ik word wel ongeveer 2 weken na eerste positieve ovutest ongesteld.

Sinds april heb ik ook andere veranderingen, zoals zere borsten na eisprong en een kortere, maar hevigere, menstruatie.

Iemand een idee waarom die testen ineens zo lang positief blijven?

2. nani1234

nani1234 Actief lid

18 jul 2014
    237
    11
    18
    Hmm wat raar. misschien een lange LH piek?
    Ik heb deze cyclus ook meerdere dagen en pos test. Met clearblue 4 dagn smileys en iig 2 dagen pos met dipstick.

Wat t kan zijn geen idee. Na mijn zwangerschap is bij mij ook alles anders. Voel mijn ei groeien enz. Nooit gehad. En nu week voor ongi begin ik te spotten.

Vrouwenlichaam zit raar in elkaar.
    Ik kan je niet zoveel meer vertellen. Ben benieuwd naar de anderen

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Heb je een foto?

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Niet van allemaal een foto, alleen van deze 2.

Bijgevoegde bestanden:

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    De bovenste is van maandag en is duidelijk mijn piek.
    Andere is van zondag. Afgelopen 2 dagen waren streepjes even donker als teststreep.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

#6 XmoonlightX, 25 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2014
    Zijn idd positief
    Zijn deze van 123 testen?

Welcis het raar dat je dit na je laatste mk hebt. Ben je nog onder behandeling anders zou je vragen of je een paar echo's mag krijgen rond de pos testen

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Nee van zwanger en kids.
    En ben in gent onder behandeling, beetje ver weg voor mij voor echo's :p
    Ik mail ze anders wel een keer, als jullie dit niet bekend voorkomt, meerdere dagen positief. Denk wel dat mijn ei gewoon geweest is gelukkig.

8. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Als je zo donker als deze bovenste hebt 7 dagen lang dan lijkt me dat erg vreemd. Maar als er 1x deze tussen zit en de rest gewoon even donker en daarna wel afloopt dat heb je op die dag idd je piek en niet 7 dagen lang.

Misschien voor de zekerheid even een zw test nog doen?

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    misschein voor de zekerheid een zwangerschapstest doen?
    Het gebeurt namelijk wel eens dat als je meerdere dagen een posi ovutest hebt dat je dan zwanger bent, bij sommige reageert een ovutest namelijk op een zwangerschap.

10. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ben niet zwanger hihi was het maar zo.
    Maar heb dit al vanaf april.
    Vandaag was teststreep net iets lichter dus ik stop met testen. Bespreek het wel met gyn. Ga nu fijn de irritante wachtweken in.
    Bedankt voor jullie reacties :)

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    #11 Nijntje01, 25 sep 2014
    Laatst bewerkt: 25 sep 2014
    Deze is van nu net, een lichter streepje eindelijk.

Bijgevoegde bestanden:

12. frisenfruitig

frisenfruitig Niet meer actief

@Nijntje01: ik ga niet in op je vraag, maar heb wel een vraag aan jou. Ik zie in je onderschrift dat je ANF positief bent getest. Mag ik vragen wat dat in houdt? En is dat via je bloed getest?
    Ik weet namelijk dat ik ooit ANF positief ben getest, maar mijn toenmalige internist heeft hier niets over gezegd. Pas 2 jaar later, toen ik mijn dossier opvroeg zag ik dit. Ik heb nooit ergens kunnen vinden wat dit betekent. Ik zou daarom heel blij zijn als jij jouw ervaring wilt delen.

Overigens heb ik ook vaker positieve testen. Volgende ronde uitgebreid bloedonderzoek bij gyn + echo's om eisprong in kaart te brengen.

13. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Na 5 miskramen is dat eruit gekomen. Ik maak antistoffen aan tegen mezelf en daardoor word waarschijnlijk ook het vruchtje afgestoten. Nu gebruik ik dus vanaf eisprong medicijnen voor om immuunsysteem te onderdrukken.
    Ik heb verder geen andere klachten. Die anf houdt meestal in dat je een auto immuunziekte hebt.
    Ben jij al eens zwanger geworden?

14. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    En idd via bloed getest maar niet in Nederland. Daar testen ze dit niet bij miskramen.

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

spannend, hopelijk over twee weken een positieve test in handen :D

Deel Deze Pagina