geen ovulatie meer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door judith1984, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds half juli gestopt met de pil en had gelijk weer een cyclus van 31 dagen daarna 38 en zit nu op dag 31 en nog geen ovulatie gehad(voel ik altijd heel goed en ter controle test ik)
    In de vorige cyclus was de ovulatie pas op dag 27 dus vrij laat. Nu deze cyclus nog geen enkel teken van ovulatie oid. Wat moet ik hier nu mee?hoop niet dat ik me zorgen moet gaan maken!?
    Bij de 1e was het in ronde 3 raak.
    ik hoop dat iemand een antwoord weet 😐

Gr Judith

2. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Ah meid, wat vervelend zo te moeten wachten op je eitje.
    Aangezien je vorige cyclus erg lang was met een ei op cd 27 kan het zijn dat het deze maand ook weer erg laat komt. Je bent nu eigenlijk pas 4 dagen verder dan vorige maand.
    Ik denk dat het gewoon te wijten is aan het ontpillen. Je zou eventueel bij de Tuinen tarwekiemolie-pillen kunnen halen om te proberen je cycli meer te reguleren. Succes met wachten.

3. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    Hey mammadoe
    thnx voor je reactie is erg frustrerend en ik weet dat we nog niet zo lang bezig zijn maar ja ergens hoop je toch dat het net zo snel gaat als bij de 1e he.
    nu nog steeds geen eisprong . Kun je die bijvoorbeeld ook overslaan? Vraag me ook af of ik niet misschien toxh zwanger kan zijn ook al merk ik er niks van en wanneer zou je dan moeten testen?

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je kan hem overslaan maar je bent pas net gestopt dus hij kan ook nog erg wisselen. Misschien de volgende ronde met ovu testen en temperaturen aan de slag? Het voelen is vaak minder betrouwbaar
    Gemiddeld is 80 % in een jaar zwanger.
    Dat je eerste zo snel was, geeft geen garantie dat het deze keer ook weer zo is.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.066
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je geen ei hebt gehad?

Een eisprong hoef je echt niet altijd te merken aan slijm of te voelen hoor ;)
    Misschien heb je hem nu al gehad en zit je inmiddels op het wachtbankje ;)

6. judith1984

judith1984 Actief lid

14 mrt 2012
    128
    0
    0
    @rogijuli dat idee heb ik gewoon omdat ik het normaal altijd heb gevoeld.maar wat jij zegt kan natuurlijk ook maar wanneer zou je dan testen?uitgaan van het gemiddelde(35dagen)?

Deel Deze Pagina