Dag iedereen, Deze morgen een test gedaan, in de overtuiging dat ik zwanger was. Niet dus. Een dikke negatieve test! Hubbie zegt dat ik er teveel mee bezig ben, was het maar zo gemakkelijk om het van je af te zetten. Dat de er nu maar vlug zijn dat we door kunnen naar ronde 18. pfffff... Een droevige ik.
Kom op meid, geen bloed geeft moed! En geen wonder dat je er veel mee bezig bent. Helemaal in deze "wachttijd".... Ik hoop voor je dat je toch nog een positest krijgt een deze dagen! Pfff, je bent al zo lang bezig!
Lolake, Wat vervelend dat je een nega test had....maar idd, als die ongi er nog niet is, is er nog wat hoop! Geef de moed niet op! Ik zal voor je duimen, Groet Snoozie
Kop op meid. Weet hoe je je voelt, er liggen hier ook al verschillende negatieve testen in de prullenbak...
hoihoi, ik ken het gevoel, ik heb ook vanmorgen een test gedaan maar noppes hoor echt balen hoor voor je, maar zolang je nog geen rode duivels op bezoek hebt is er inderdaad nog hoop hoor! toen ik in februari zwanger was heb ik ook pas na 4 dagen na mijn NOD positief getest dus tja houd de moed er nog even in hoor nou ik hoop dat je toch alsnog snel een positieve test in handen hebt meid!
Bedankt allemaal, doet echt deugd om het hier eens neer te schrijven. Iedereen hier begrijpt elkaar. Een buitenstaander niet altijd. Ik hoop dat wij allemaal snel een positieve test in handen hebben. Dikke kus, L
Dag meiden, Er is een positief! vervolg gekomen op dit topic. Deze morgen nog maar eens een testje gedaan (zonder veel hoop) en... ZWANGER! Kan het niet geloven. Hopelijk volgt er voor jullie ook vlug goed nieuws. Groetjes.
WOW ben onwijs blij voor jullie ......maar hoeveel dagen na je NOD had je dan getest...had vanmorgen ook getest 3 dagen na NOD ...NEGATIEF! dus ik heb ook zoiets van laat ze maar komen...had je veel symptonen, omdat je dacht dat het raak was? GENIET MAAR LEKKER! Liefs
gefeliciteerd meid! Blijkbaar kun je toch een beetje 'voelen'dat je zwanger bent! ben ook wel benieuwd naar de vragen die Diddl9 stelt.... Wat rot Diddl9 een negatieve...
GEFELICITEERD Geniet ervan de komende maanden. Wow gewoon een beebje wat in je gaat groeien. Laat idd even weten hoe je zo voelde dat je zwanger zou zijn. Symptomen en hoeveel dagen na je NOD getest?
Dag meiden, Dat is een gans verhaal. Na mijn operatie had ik twee keer mijn gekregen. Op 34 en op 30 dagen. In de week voor mijn NOD voelde ik me zwanger. Had veel last van 'harteklop' en pijnlijke borsten. Ook was ik veel duizelig. Dus ik dacht een testje. Op dag 33 deed ik een test maar negatief. Was heel verdrietig. Misschien teveel mee bezig? Als ik zaterdag mijn regels nog niet had ging ik nog een testje doen. Mijn pijnlijke borsten (vooral tepels) bleven, veel gaan plassen, 's morgens moeilijk kunnen eten en als ik mijn tanden poetste moest ik braken (sorry ). Toch dacht ik dat ik er teveel mee bezig was en mezelf gek aan het maken was. Dus gisteren een testje. Heb ik die toch verkeerd gedaan zeker ](*,) Wist ik nog niets. Deze morgen opnieuw (en ondanks wat ik allemaal voelde dacht ik terug een ontgoocheling tegemoet te gaan) en venstertje begon direct te kleuren. Had gewoon te vroeg getest. Dus uiteindelijk vanaf dag 34 gerekend heb ik 7 dagen na mijn NOD getest. Ik en hubbie uitzinnig van vreugde natuurlijk \/ Ik hoop dat jullie vlug mogen volgen. Bedankt iedereen, dikke kus, L