WHAAAAAAAAAA!!!!!! ik haat die test drang! ik zit nu op ongeveer 11 dpo. en wil zo graag testen! het liefst test ik al op mn ei-dag zelf . volgende week maandag zou mijn nod moeten zijn (hoop het niet natuurlijk) dus moet nog een week wachten. wat vind ik dat verschrikkelijk! ik zit nu in mijn 4e ronde en wil zo graag dat het nou wel raak! (ookal moeten andere vrouwen nog langer wachten sorry). dit moest er even uit hoor! enne dames,....hoe staat het met jullie testdrang?
Heb jij een lf van 17 dagen joh?? Dat is balen... nog langer moeten wachten dan de gemiddelde 14 dagen. Maaruh... ik herken die testdrang maar al te erg Ps...was jouw ei zo enorm vroeg deze maand (op dag 8 al?)
Hier een keer helemaal geen test drang! Normaal vanaf 8dpo al, nu op 12 dpo en nog niet getest en moet nog 5 dagen wachten tot nod maar nog een drang naar testen....
ja ik denk dat ik mijn ei vroeger heb gevoeld dan anders...anders zit ik op iets 5a6 dpo maar iig komt mijn nod volgende week en ik haat wachten!!
Vaak voel je niet je eisprong maar het groeien van je follikel . Ik denk dat je nog niet op 11 dpo zit (alswel dan is je nod over een dag of 3). Succes met wachten
en een follikel is?...ik leer steeds meer hier haha als het wel mn ei was kan ik over 4 dagen al testen dus hahaha scheelt weer
Jaaa heel frustrerend! Ik weet ook nooit zo goed wanneer ik kan testen omdat mn cyclus onregelmatig is en de ovulatietesten willen niet altijd lukken Nu al 2 dagen niet gestest (dag 32) ga proberen het vol te houden tot zaterdag
Een follikel is het blaasje waarin je eitje zit/groeit. Het eitje barst dan uit deze follikel als hij rijp is, dat wat ze de eisprong noemen. Het lege follikel (op dat moment gele lichaam genaamd) blijft achter om progesteron aan te maken, zodat er een zacht bedje ligt voor wanneer een bevruchte eicel aankomt in de baarmoeder en daar kan gaan innestelen.