Hallo, Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil. Tijdens de pil was ik elke maand maar zo'n 2,5 tot 3 dagen ongesteld. De eerste ronde 'pilloos' was ik na 28 dagen netjes 3 dagen rood ongesteld. De tweede ronde 1,5 dag rood/roze ongesteld na 29 dagen. Nu, de derde ronde ben ik niet tevreden over mijn ongesteldheid. Alleen gister met afvegen iets roze, en met tampontest wat rood/roze. Ook vandaag weer tampontest en weer iets rood/roze. Heb test gedaan want vandaag is mijn nod; negatief. Zijn er meer meiden met zo'n korte en minimale ongesteldheid? Liefs Dib
Tijdens de pil was ik altijd zo'n dag of 5 ongesteld. Sinds ik met de pil gestopt ben is het een dag of 3, maximaal 4. De hoeveelheid is ook ietsje minder geworden. Maar niet zo weinig als bij jouw hoor, ik heb nog wel gewoon een tampon nodig.
Ik heb hetzelfde als coco maar vindt 3 dagen ook wel weinig maar is wel genoeg voor tampons. Zit ook in de ronde 5...succes!
Ook vandaag nog iets bloedverlies en krampen. Iets meer dan eerste twee dagen. Ik tel dit gewoon als de eerste dag van mijn menstruatie! Op naar de volgende ronde! Succes allemaal! Liefs Dib