Hallo dames , ik zit in me menstruatie 3de dag en nu kreeg ik andere testen binnen ovu en zwanger denk deze is proberen kreeg ze binnen denk doe is zwangerschaptest kijken hoe deze werken en wat zie ik kats een streep en ik ben toch echt ongi
Ja 2 dagen voor nod , ik weet maak niet snel hcg aan maar zit hier met bibbert op de bank de Gyneacoloog aan het bellen snap er niks van
Misschien een van de weinig vrouwen die de eerste maanden gewoon ongesteld word. Wat spannend! Hoop voor je dat ie oploopt.
Dit is toch geen Zwanger en Kids zwangerschapstest? Want volgens mij geven deze wel vaker valse streepjes. (Meende ik gelezen te hebben hier, dus don't shoot me!) Ik zou inderdaad nog even met Kruidvat 2 voor 5 euro testen. Spannend hoor!
Ik denk omdat je ongesteld bent. Dat het streepje er staat door het bloed. Dat dat dus op het plekje trekt waar normaal hrt streepje komt te staan. Zelfde als je met cola of siroop een ttest doet. Komt er door de kleur ook een streepje
Ik heb ook positief getest tijdens een menstruatie, was wel zwanger, maar misgegaan. Maar ook bij de tweede wekenlang hels gebloed dmv hematoom (week 4 tot 12) en toch echt positieve testen .