Even afleiding?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hallo,

Wat doen jullie om even afleiding te krijgen van 'het zwanger worden'?
    Zelf werk ik momenteel 24 uur en ben dus veel thuis.
    Ik ben bang dat ik er veel te veel mee bezig ben.

Groetjes

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Voor de afleiding lees ik hier alle verhalen van andere meiden die zwanger proberen te raken :)
    Voor de rest... Gewoon proberen om overdag iets te ondernemen, niet te veel alleen thuis gaan zitten. Als je alleen bent heb je de tijd om te piekeren!

3. maria04

maria04 Niet meer actief

Hey DeboraV

Ik was ook heel veel met zwanger worden bezig.
    Ik heb toen een tijdje afstand gedaan van dit forum. En afleiding gaan zoeken.
    Ik weet dat het raar klinkt maar uiteindelijk lukt het je wel.

succes

liefs maria

4. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hoi Deborah,
    Om afleiding te krijgen zorg ik dat ik niet teveel alleen ben.
    Ook denk ik "Voordat ik zwanger wilde raken was ik ook gelukkig", het is niet van levensbelang!
    Ik ben er ook veel mee bezig, maar het moet wel gezond blijven.
    Het kan namelijk ook averechts werken.
    Succes ermee!
    Liefs Luna

5. Niet meer actief

Probeer een leuke maaltijd te koken voor je vriend/man een die veel tijd in beslag neemt.
    Als je niet van koken houd bedenk dan iets om aan je huis te veranderen iets waar je lang naar kan zoeken in winkels ofzo etc..

Succes ermee... :D

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt gek, maar gewoon doorgaan met leven.
    Lekker naar de film, weg met vrienden, werk en je huishouden. Ik was rond de eisprong er iets meer op gefocust, maar buiten die tijd kan je er toch niks meer aan doen.

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Genieten van de tijd samen... van je vrijheid! Is toch een tijd die nooit meer terugkomt... ;) Dus idd leuke dingen ondernemen. Of een leuke cursus gaan volgen, een hobbie opzoeken waar je lekker mee bezig kan zijn. Een leuk boek lezen wil ook nog weleens helpen.

Ik snap je goed hoor... Heb me de eerste maanden ook een beetje teveel met zwanger worden bezig gehouden, maar toen kwam ik erachter dat ik het ook wel zonde van m'n tijd vond om ergens mee bezig te zijn waar ik toch geen grip op had. Neemt niet weg dat ik regelmatig hier op het forum aan het lezen ben. Vind het ook erg interessant allemaal.

8. christaS

christaS Nieuw lid

22 feb 2008
    2
    0
    0
    hoi hoi,

ik ben ook te veel bezig met zwanger worden...... ik hou bij wanneer er wat is. zoals cyclus en eisprong en bla bla.
    maar aan de andere kant denk ik, ach het komt of het komt niet.
    en dan denk ik tja ik zal het wel zien.

maar ze zeggen dat als je je te veel bezig houd dan lukt het niet.

ik weet niet meer wat wel en wat niet waar is, volgens hun heb ik 65 % kans dat ik zwanger ben. nou ik geloof er niets van.
    ik voel me nog niet anders ofzo.

zoals ik al dacht ik zie het wel, ben zeg maar in februari gestopt met de pil.
    dus het lijkt mij nog van niet.

succes meiden.

Deel Deze Pagina