Ik geneer me bijna om hier weer een test te plaatsen,maar ik kan het niet laten. Afgelopen maandag was mijn nod. Dinsdag getest en ik dacht misschien wat te zien, maar goed. Uiterlijk woensdag was mijn nod als ik zou uitgaan van een lange cyclus. Dus pas vandaag weer een testje gedaan (vanmiddag) Nou denk ik dat mijn streepje te zien is en duidelijker. Maar ik weet het allemaal niet. Zou het kunnen dat er bij mij vaker resultaat te zien is op de test? Streepje kwam na 2 minuten. Eerste 2 minuten was de test gewoon wit. JAkkes.. Waarom nou weer die onduidelijkheid Dit was de test van vandaag
Ik zie wel iets, maar weet niet of ik het echt een roze streep vind. Het is meer een waas... Lastig hoor! Wel raar dat je dan overtijd bent..
Sorry, maar ik zie geen tweede streep... Hoop voor je dat die nog komt... Succes met wachten! I know its killing...
hmmzz. jammer dat jullie het niet zien Maar goed.. we wachten maar weer rustig af wat het worden gaat
Wanneer was je eisprong? Want dan zou je kunnen rekenen met 10-14 dagen daarna en dan testen: dan testen de meeste vrouwen positief als ze idd zwanger zijn. Ik zie nog zo gauw niets...
dat is dus de pest.. volgens mij heb ik rond 5 april mijn eisprong gehad. Dus ik ben echt wel overtijd.. En had dus al een duidelijke test moeten hebben. HEt vervelende is dat mijn verstand wel weet dat het lijntje al duidelijker had moeten zijn, maar omdat ik niet ongi word en er wazige resultaten zijn blijf ikhopen.. zelfkastijding heet dat
Tuur tuur.... Nee, ik zie niets. Maar ik zie heel vaak niets terwijl anderen dat wel doen. Ik duim voor je, Nanette! Hopelijk snel zekerheid zodat ik je kan feliciteren.
@nette: ik zie ook niks meissie... Maar zoals Lobi al zei; in het echt zijn de streepjes altijd duidelijker. Vreemd weer hoor! Ik hoop dat je toch snel een knal-test hebt!
op mijn mob zie ik hem duidelijker, heb hem even in negatief gezet en ook daar zie ik een licht streepje hoor...
iedereen bedankt voor de reacties.. Geeft mij een beetje hoop dat er toch mensen zijn die hem wel zien.. pff Ik heb wel vaker zo'n domme testreeks gehad.. word kriegel van mijn lichaam