Hey dames, Ik begrijp even niets meer van mijn cyclus. We willen graag een tweede kindje. Ben agfelopen zaterdag begonnen met testen tot op de dag van vandaag nog geen smiley. Ik heb vandaag om 09.00 getest. Op de bijsluiter staat dat er minimaal 4 uur tussen moet zitten. Maar zou het erg zijn als ik om 11.45 nog een test zou doen? Dit omdat ik voor 12.00 aan het ziekenhuis moet laten weten of er een smiley staat. Hopelijk heeft er iemand nog tijd om te reageren. Alvast bedankt dames.
Ja hoor dat kan! Ik heb altijd getest met Cb (probeer zo min mogelijk te drinken). Ik vind het hele fijne testen! Op welke dag zit je nu in jouw cyclus?
Zit nu op dag 16. Maar bij mijn vorige pogingen voor ons kindje had ik stipt dag 14 een smiley. En als ik bij de calculator kijk is morgen mijn vrichtbaarste dag. Weet wel dat dat een meting is en niet altijd klopt. Maar word er beetje onzeker van. Maar dan ga ik dadelijk nog even een test doen. Heb wel wat pijn onderin mijn buik aan de zijkanten maja da kan ik me ook aan het inbeelden zijn omdat ik zo graag wil.
Kan ook omdat ie er wel aan zit te komen. Soms kan t toch ineens wat langer duren. Testen zijn iig betrouwbaarder dan de programma's online
Ik had dat ook deze maand! Ik heb normaal altijd een smiley op dag 13 of 14. Nu dag 15 .... je kan jezelf enorm gek maken (ik in ieder geval wel 😅
Heb iets eerder getest omdat ik naar toilet moest. Haha Maar helaas geen smiley. San wachten we maar weer af tot morgen.
Bij mij in het ziekenhuis is protocol s morgens met de tweede urine testen. Maar je eieren doen soms gekke dingen. De laatste tijd heb ik al door een vroeg ei op dag 12 en 13. Nu duren mijn menstruaties ook korter dus weet niet of dat met elkaar samenhangt?! Maar eerder had ik aldoor op dag 14 of 15 mijn ei. Succes met de speurtocht! Ik moet altijd aan pasen denken. Een vriendin van mijn krijgt altijd een appje "paashaas heeft ei gevonden op naar de kindersuprise" haha