Ik vrees dat het mis zal zijn Het duurt ook steeds bijna de volle 5 minuten om een streep te krijgen..
Zit inderdaad niet echt verschil in, ze lijken eerder lichter te worden. Maar zal voor je duimen meis!!
Ik vond ook dat de laatste lichter was vanochtend Hij is nog niet opgedroogd, net als de rest, maar toch. Ik denk dat ik morgen een cb digitaal doe en dan de vk bel. Iemand nog tips? Behalve afwachten
Ik zou inderdaad een andere test proberen... Ik heb ook sinds vrijdag licht positief getest met kv2v5, maar vannacht is toch m'n menstruatie doorgebroken. Hopelijk is dat natuurlijk bij jou niet het geval, maar een andere test zou dat moeten uitwijzen. Succes!
Aai, in vier dagen zou je toch wel verwachten dat ze zouden oplopen ja. Ik hoop dat het goed zal gaan, maar ben bang van niet. Ik ga in ieder geval voor je duimen! En zou idd even een cb digital MET wekenindicator doen (de gewone zwanger/niet zwanger zijn minder gevoelig)
Maar een cb geeft uiteraard aan dat je zwanger bent of niet.. Maar verder ook niet meer dan dit streepje.. Als hij zwanger aangeeft wil niet verder ook niet zeggen of het goed gaat of niet.
Och....dat ziet er inderdaad niet heel positief uit meis. Hopelijk geeft de digitale met weken indicator meer positiviteit. Ik heb dit helaas 2 maanden geleden gehad en uiteindelijk bij ruim 5 weken ging het mis...maar ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan!
Ik heb dit ook gehad en toen was het niet goed. Maar het kan natuurlijk zijn dat je weinig hcg aanmaakt voor deze testen. Je zou een cb test kunnen doen. Veel sterkte
CB is niet meer nodig. Zojuist ongesteld geworden :x Bedankt voor alle reacties meiden! Op naar de volgende ronde..
Niet leuk! Krijg je hoop.. Bah!! Baal maar even flink en dan weer hoofd omhoog naar een nieuwe ronde!