Ik zag wel een tweede lijntje maar dat was de voorgedrukte lijn die eigenlijk blauw moet worden...hartstikke negatief dus...(kruidvat test)
Dat was vorige maand trouwens ...deze maand heb ik weer getest en nu wel duidelijk 2 lijntjes...maar moet zondag even afwachten en hopen dat ik niet alsnog ongi wordt....(ook dit keer weer gesloopt haha)
@ Heidy Ik heb het vorige maand ook gedaan..Toen zag ik absoluut niets, a ook het voorgedrukte lijntje maar die had geen kleur ofzo.. Deze keer heel duidelijk twee roze lijntjes Meis ik hoop zo dat het voor jou raak is!! Veel succes zondag! :cheers:
Hey Tacha Het lijkt mij dat als je 2 lijntjes ziet dat er toch echt hcg in je lichaam zit.....spannend voor je..hoop als je zaterdag test je van de onduidelijkheid af bent. Ik zal voor je duimen en hoe het bij mij af loopt laat ik weten.. Liefs Heidy
Alles is te slopen Nou tas meis...succes morgen ochtend dan maar...ik denk toch niet dat het tweede streepje zomaar komt...maar goed... Heidy...nog heel even geduld meiske...ik feliciteer je nog maar niet he... Ach een heel voorzichtige kan wel denk ik...gefeliciteerd!
haha... nou dat wordt wel een heel; vies prutswerkje hoor ben gelukkig met die dingen ook niet zo'n sloper. negatief is negatief. ik ga wel altijd even iets anders doen in de tijd dat dat ding nodig heeft. anders loop ik elke 10 seconden heen om te kijken.
nee nadat ik hem had gesloopt en het stripje zowat in de lamp had gelegd kon ik nog steeds geen tweede streepje ontdekken.
Haha Angel dat deed ik ook...hoe gek kun je zijn he,heb jij nu al getest want zie aan je banner dat het bijna zover is? Ninetje...ja moet nog even geduld hebben..heb wel veel steekjes in me buik en toen ik net naar de wc ging dacht ik heeeeel iets roze te zien...mmm ben maar snel weggegaan daar...maar bedankt met je voorzichtige felicitatie..lief van je..ik laat het wel weten..
Ow meiden nu ik lees dat er bij jullie geen tweede streepje te zien was ben ik toch wel nerveus geworden hoor Ik denk toch dat ik ongi word, heb al de hele dag ongipijnen in mn buik & onderrug Gelukkig gaat mn ventje me straks lekker verwennen met een massage Als de duivels er morgen niet zijn test ik Ik hou jullie zeker op de hoogte hoor! Dikke kus