HCG testen reageren wel degelijk op op LH. Heb zelfs mensen gehad die onder behandeling waren en d.m.v. een echo konden bewijzen dat het streepje wel degelijk van LH kwam.. Ik ben zeer benieuwd wat het is bij jou! Succes!
Nee hoor!! Een zw test kan op LH en HCG reageren en een ovulatietest kan dit ook. Dat een zw test op LH reageert is hier op dit forum zeer regelmatig bewezen helaas.
Tja ik weet het ook niet, enige wat ik weet is dat ik geen helder rekbaar slijm had de afgelopen dagen en wat symptomen die sterk lijken op die ik de vorige keer voor nod had. Maar ja we weten allemaal dat je lijf je goed voor de gek kan houden Ik wacht gewoon af tot woensdag ochtend en we zien het wel. Het moet sowieso m'n ei zijn of een nieuwe zwangerschap, ik geloof iig niet dat het 'oud' hcg kan zijn.
Ik ben nu bij een vriendin die had nog een dipstick liggen van z&k en xie hier resultaat. Ook een duidelijk licht streepje. Hij is op de foto wat slechter te zien dan in t echt
Thanks Sita ik hoop het natuurlijk ook maar ben nog even voorzichtig (zelfbescherming!) in ieder geval niet alleen kv die dus een streepje geeft.
Kon me met al die testen in huis niet beheersen en heb er zojuist nog eentje gedaan, deze geeft wederom een mooi (tuur) streepje binnen 5 minuten. Hoe lang zou een zwangerschapstest reageren op eisprong? En is dat dan bij 3 verschillende merken zo? Deze is van sensitest. (Hoop dat het een beetje te zien is op de foto) gisteren van z&k en kv. Wie het weet mag het zeggen, ik blijf nog even doortesten de komende dagen (afgaande op cyclus van 29 dagen zou ik zondag NOD hebben)
Hoe langer ik naar de test kijk hoe meer ik een streepje zie. Maar het is echt wel tuur te tuur test Fingers crossed dat hij straks een stuk duidelijker is.
Haha thanks in het echt is ie wel wat duidelijker hoor! Als ik dichterbij probeer met de camera van de tel is ie weer onscherp... Vertrouw me hij staat er echt
Sita lief van jou ik hoop het echt! Ga het pas echt geloven als er een dikke vette streep op komt van het weekend maar als er elke dag een streepje staat geloof ik steeds minder in de eisprong theorie...
Ok maar hoe lang zou dat zo door moeten gaan dan? Ik heb 2 dagen geleden een positieve ovu test gehad? En er zijn nu 3 verschillende merken zwangerschapstesten die een streepje geven.
Voor de liefhebber zojuist nog een ovu test gedaan daar is een heel lichte streep op te zien... Als mijn hcg testjes reageren op ei, dan zou ik nog steeds een knaller van een ovu test moeten hebben toch? Als mijn eisprong bij de positieve ovu test is geweest dan heb ik nu in ieder geval geen lh piek meer en zou ik geen licht posi hcg test moeten hebben? Ik weet het niet meer
@Shart86: Ik zie inderdaad een tweede streep! Oh wat spannend allemaal! Ik duim mee aankomende dagen!