he meiden in mijn map staat een test hij lijkt vrij duidelijk maar ik snap het niet helemaal want het duurde wel 15 min voordat hij er was . ik had hem opgeborgen en toen ik weer keek zag ik de streep. heb gister posi predictor test gehad . en ben 3 dagen overtijd. hen ook 2x cb plus test gedaan omdat ik het niet kon geloven en die 2 waren echt tuur streepjes ... amper zichtbaar, temp is nog steeds hoog. wat vinden jullie?
Vind je kv wel positief hoor. Zag je mss het streepje met 5/6 min? En na die tijd word hij donkerder? Dat is namelijk een beetje een kv kwaal nu.
Waarom doe je geen clearbleu digitale (zwanger/niet zwanger) Is het meteen duidelijk. T klopt idd dat kruidvat testen niet meer zijn, wat t geweest is. Toen ik 1 dag overtijd een test deed kwam er heel erg in de verte een streepje op de test. deze test heb ik toen weggegooid. Even later toch nog uit te prullenbak gevist en toen was die een stuk duidelijker.
Ik had dat ook. Even een digitale clearblue halen heb je gelijk duidelijkheid. Klinkt wel alsof er inderdaad wat gaande is.