Hoi hoi! Eindelijk weer een positieve test na 4 miskramen. De laatste miskraam was afgelopen mei. Ik had 5 oktober een positieve ovulatietest. Nu dus 9dpo (als ik goed reken). Ben erg benieuwd naar jullie kruidvat testjes bij 9dpo! Ik heb ook getest met dipsticks van 2 be sure maar die geeft een veel lichter streepje, inmiddels gelezen dat dit vaker is met deze dipsticks. Die laat ik dus lekker liggen. Overmorgen nog 1 kruidvat testje doen en dan stop ik met testen. Dit is de mijne:
Mijn eerste zwangerschap met 9DPO. Derde zwangerschap 8, 9 en 10DPO. Van de tweede zwangerschap helaas geen foto meer, maar was vergelijkbaar met de 3e
Ben er nog niet over uit.. vorige maand had ik ook vroeg licht positief.. daarna niet meer Early test gedaan Die gaven weer plusjes maar de gewone testen gaven niks meer.. 1 dag over tijd toch weer hopen.. toen ongesteld dus dat was ook wel weer een emotionele rollercoaster..
Ik vind het echt knap al mensen ‘vroeg’ durven te testen. Dus voor hun NOD. Ik kon dat absoluut niet.. bij de eerste zwangerschap was ik al zo’n 9 dagen overtijd en durfde ik pas te testen. Bij de tweede zwangerschap was ik 6 dagen overtijd.
Ik had ook nooit testen in huis. Mijn man kocht ze haha. Bij de eerste waren we zeker al zo’n 2,5 jaar bezig en de tweede een jaar