overtijd maar negatieve test. iemand ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Amelia, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amelia

Amelia Lid

Apr 4, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Heb al een zoontje van 1,5 jaar. En we zijn nu bezig voor een 2e. Ben 4 maanden geleden gestopt met de pil en had gelijk een regelmatige cyclus van 27 dagen.
    Nu ben ik 2 dagen overtijd. Gisteravond getest en die was negatief. Menstruatie blijft echter uit en heb wel een aantal symptomen.
    Maar alle gekheid op een stokje, het is niet meer zo hectisch enzo als de eerste keer (we weten allemaal hoe dat gaat: 4 keer testen op een dag, testjes tegen het licht houden enz enz. ). Dus het is niet dat ik persé nu zwanger MOET zijn... volgende maand is er immers weer een kans ;).

Ik vraag me alleen wel af of er meerdere vrouwen zijn die hier ervaring mee hebben en hoe het uiteindelijk heeft uitgepakt?

Groetjes!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,931
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    weet je ook wanneer je eisprong was? feit dat je al 3 maanden een cyclus van 27 dagen hebt wil niet zeggen dat hij ook deze keer weer 27 dagen zal zijn.
    Het kan maar zo zijn dat hij nu ineen 35 dagen ofzo is.

wanneer je niet zeker bent van je eisprong, kan je ook nog niet zeggen of je overtijd bent of niet. stel dat je eisprong pas op dag 20 was, zit je nu nog 5 dagen voor nod ;)

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Menstruatie kan laat zijn door griepje of stress? Sommige vrouwen testen pas laat positief; even wachten nog.

4. Amelia

Amelia Lid

Apr 4, 2012
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, geen flauw idee wanneer me eisprong was. Hou dat soort dingen helemaal niet bij eerlijk gezegd. En puur omdat ik mezelf niet wil verliezen in die obsessiviteit die ik dan voor mezelf creëer.

Dus ja, afwachten doe ik sowieso, we kunnen immers niet veel meer doen, toch? ;)

Maar daarom was mijn vraag ook meer of er ervaringen hiermee waren en hoe die uiteindelijk zijn afgelopen. Zwanger/niet zwanger. Cyclus overgeslagen/alsnog ongesteld. Dat soort verhalen. Vind het gewoon interessant :)

Share This Page