Mijn cb test vaag willen jullie even mee kijken?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ProudMom28, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer te zeuren ;) ik heb vanmiddag getest met cb + en vaag plusje binnen 10 min. tegelijk een kv gedaan en die was negatief echt helemaal wit.

:( Ze staan er om bekend heel gevoelig te zijn, ik ga er daarom ook maar van uit niet zwanger te zijn. hoe zou het kunnen dat kv helemaal niks zegt en cb zwanger zegt? Nouja wou het even met jullie delen wil zooo graag blij zijn maar durf nog niet ik wacht het gewoon nog even af.

Liefs Wilma

2. diaan2009

diaan2009 Lid

7 jun 2009
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi Wilma,

ik zie toch echt wel een plusje, nog wel licht...maar toch een plusje!!!
    ik hoop voor je dat je binnenkort mega positief gaat testen!

groetjes,Diaan

3. ProudMom28

Bedankt voor je lieve antwoord ohw ik hoop het ook, ik vind het nu heel spannend durf bijna niet hopen ben zoo bang voor een teleustelling.

Liefs

4. Alita

Alita Niet meer actief

volgens mij heeft hier nog iemand getest met deze en was deze vals positief...daarna ook met krvat gedaan en was niks te zien, ik hoop het natuurlijk wel voor je!!!

5. ProudMom28

Bedankt voor je reaktie als het niet zo is dan is het niet zo, helaas maar op naar de volgende ronde!!! al hoop ik het natuurlijk wel stiekem :D

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik vind hem positief hoor :) streepje komt niet zomaar;)

over 2 dagen nog eens testen en de streep knalt er vanaf :D

veel succes ;)

7. Alita

Alita Niet meer actief

staat onder topic "is deze test positief?" van linda2

8. Alita

Alita Niet meer actief

weet niet hoe ik de link hier kan neerzetten.... zij had ook een postieve test en met krvat ook negatief schijnt vaak voor te komen helaas met die cb test..

Hoop gewoon dat je hartstikke zwanger bent hoor meid...:D

9. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb het zelfde probleem alleen met een predictor test. Was me al helemaal gelukkig aan het prijzen tot ik al die negatieve reacties las. Dus nogmaals getest met kruidvat en deze bleef ook spierwit. Wat een waardeloos gedoe he. je weet gewoon niet waar je aan toe bent zo.

We zullen maar hopen dat we te vroeg hebben getest en dat we over een aantal dagen wel positief testen.

10. appelthee

appelthee Niet meer actief

ohhhhhh dat had ik ook ... en de dag erna getest met ochtendpies en die was hardstikke negatief.. een week later knaldie hij van het scherm :D .. hopelijk geldt dat ook voor jou

11. ProudMom28

Ohw meiden super bedankt voor al jullie reakties!! ik heb natuurlijk even getest ik werd om half 5 wakker vanacht gelijk getest ;) cb weer heeeeeeel vaag, en kv ook alleen is er een maar bij. ik heb gekeken en ik dacht iets te zien maar ook weer niet dus heb hem weg gelegd toen ik wakker werd half 7 stond er een rose lijntje )net zo dik als de controle wel minder dik van kleur.
    Kan die test na werken van het kv of heb ik mischien toch niet goed gekeken mijn vriend zij dat ik nachtblind was hij kon de streep nu duidelijk zien. hij zei het lijkt mij sterk dat de test doorgelopen is, het was donker dus ander licht hij zei je hebt wel vaker getest met kv die verkleurde ook niet 2 uur later!!!

Ik moet zooo gaan maar probeer hem vandaag nog even op de foto te krijgen.

liefs

12. Alita

Alita Niet meer actief

mmm tja ze zeggen dat je gelijk een streepje moet zien..morgen nog eens testen met de kruidvat, met de cb hebben veel meiden hier vals positief getest die zou ik persoonlijk niet meer gebruiken!!

Spannend meid!!!

13. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    @ Wilma hoop zo voor je dat je zwanger bent.

Ik heb me vanmorgen eerst weer getempt dit bleef net als voorgaande dagen 37,2 ( normaal 36,9) maar toen ik naar de wc ging had ik, net als zondag, helder rood bloed. Ik ga voorlopig dus maar niet testen denk dat mijn ongi nu definitief gaat doorbreken.

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @Wilma nou wordt het wel heel spannend hoor en die van de kv is dan ook zeker wel posi denk ik want als je binnen de tijd we iets heel vaags hebt gezien dan zit het denk ik wel snor zo was het met die van mij ook zou anmiddag of morgen nog een test doen van kv heb jeeen foto van kv?

15. Alita

Alita Niet meer actief

ooeeh wilma hoe is het nu meid??!!!!

16. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    jeetje meid je maakt het wel spannend!!
    hoop echt voor je dat je zwanger bent en je morgen ochtend een duidelijke test in handen hebt!

ik duim voor je!
    ben benieuwt naar de foto's

Liefs xx

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    spannend Wilma, ik hoop dat ik je snel mag feliciteren !!!!!!!!!!!

18. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    nou ik heb geen problemen gehad met de cb test hoor
    ik teste op de dag dat ik ongi moest worden en hij ga gelijk zwanger aan
    de volgende dag nog test met ochtend urine ook gelijk zwanger
    dus als ik van me eigen uit mag gaan denk ik dat je zwanger bent en ik hoop het van harte
    succes en laat wat weten ;)

1985beeb2009

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja jij bent dan ook zwanger...maar er zijn verschillende meiden hier die ook positief testen en dus niet zwanger bleken te zijn!!!

Maar wilma heeft nog eens met de kruidvat getest en daar zag ze ook iets van een streepje dus denk ook dat ze zwanger is!!

20. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Wat de cb test betreft, zo een had ik dit weekend ook in mijn handen. En vanmorgen bloedtest gehad en die was negatief :( Maar als je op de kruidvat test een streepje ziet, klinkt wel positief hoor! Hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!

Deel Deze Pagina