Ik zal niet de gene zijn die ja of nee zal zeggen, maar wel, check van de week nog eens. Maar ik zie het inderdaad zitten
Heel licht maar ik zie hem ook hoor Als je twijfelt, doe hem dan nog een keer. Morgen,overmorgen of met een ander merk. Er is tenslotte niks zo leuk als 2 streepjes zien verschijnen. En als je zwanger bent, moeten die toch echt weer komen! Enne.. dan wel ff weer aan ons laten zien hoor, ik ben dol op streepjes kijken en vergelijken. Een voorzichtige GEFELICITEERD alvast van mij! Liefs Gwen
Gwen Zal ik doen....!!! of iig zondag op mn NOD... Moet nog even bijkomen hoor... ben januari 2009 bevallen en had 1 oktober mn eerste ongi... Dit zat niet helemaal in de planning.... ben ik 4x in 1x zwanger geraakt (1xmk) wie geloofd dat nou..??!!
tja hij is zo licht omdat je voor je nod zit, weet het heeft geen zin om het te vertellen maar waarom zo vroeg testen?! Maar je bent gewoon hartstikke zwanger volgens mij!!!
Dat dacht ik vanochtend ook ffies... maar streepje van het controle venster zit ook niet in het midden.....
A. omdat ik ongeduldig ben B. omdat er een tweede dikke streep op mn persona verscheen... C. omdat ik klachtjes heb... D. omdat het aan de situatie niets veranderd... heb voor mn tweede zwangerschap een vroege mk gehad met 4w 5d.... Que sera.. sera...
ik snap je wel maar die paar dagen wachten??!! Maar ik snap je hahahaha Wanneer deed je nog een test? Maar een een streepje kwam er niet als je niet zwanger bent, toch?
Zondag ga ik nog testen... hier trouwens een foto in daglicht... heb de test al tig keer in mn hand gehad... maar hij staat er echt... Trouwens wel beter dat ik het nu al weet.... zou vanavond tattoo uitzoeken voor mn kids... kan ik dus beter mee wachten... want wordt dan een naam meer.. en NU tatoe-eren doe ik liever ook niet...
ik denk echt gewoon dat je ervan uit kan gaan dat je zwanger bent, toch? sommige dames hier hebben nog een lichter streepje!! En bij mijn dochter was het toen ook zo en het liep mooi op elke dag, want ik teste toen dus elke dag vanaf de eerste test!!! Nee die tattoo maar even laten hahaha....hoelang heb je erop gewacht deze zwangerschap?
uhhh niet... Ik ben in januari 2009 bevallen.. en eind september met borstvoeding gestopt... werd 1 okotber voor het eerst weer ongesteld... We waren niet aan t klussen.. het was de bedoeling dat ik met persona zou beginnen als anticonceptie... Ben dus nu voor de vierde keer in 1 ronde zwanger geworden... eerste keer door de pil tweede keer na stoppen met pil maar mk derde keer gelijk na miskraam, twijfelde nog of ik wel mk gehad had.. en nu na 1x miscommunicatie.... vind het lullig, dat anderen dan zolang moeten wachten.. en alles ervoor moeten doen.. en bij mij "waait" het er gewoon in... Vriend dat dat het wel " los zou lopen"... en dat we dan in het guinessbook of records konden.. heb hem vanochtend gsmst.. "bel jij t guiness book of records of moet ik dat doen?"... Ben wel blij hoor...(derde in de toekomst zat sowieson in de planning) al geloof ik het nog niet echt...
hahaha geweldig!!!! Ik ben nu ook sinds 5/6 weken gestopt met de bv...en iets meer dan een maand met de minipil... een keer ongesteld geweest , bruinverlies dus ja menstruatie? Ik ga er maar vanuit van wel , en nu afwachten weer. Ben bij mijn dochter in deze ronde zwanger geraakt toen, hoop nu ook wel dat het weer zo is... Ach wat kan jij eraan doen dan! Maar ik snap wat je bedoeld!!! Het moest zo zijn!!!!