zou iemand voor mij mijn zwangerschapstest in het negatief kunnen maken? hier de test,ik zie wel heeeeeeel vaag iets,misschien is hij in het negatief iets beter te zien?
sorry meid maar zie echt niets gewoon over 2 dagen nog eens teste je hcg zal dan hoger zijn als je zwanger bent geduld is een schoone zaak !!
Heb hem in het negatief gezet voor je.. Bekijk bijlage 190768 Ik zeg: voorzichtig gefeliciteerd,..hopen dat ie donkerder gaat worden!
vind het altijd moeilijk, bang dat je iemand blij maakt met een dode mus, maar ik zie ook een streepje. over twee dagen nog eens testen en tot die tijd.... eh... sorry.... afwachten......
Ik zie het streepje ook...zelfs zonder me bril. Moet wel snel kijken, want als ik ga turen zie ik niks meer! hahaha... Spannend...ik ben benieuwd wat de testen gaan doen de komende dagen!
Ik zie ook iets heel lichts.. Hopelijk is je test over een paar dagen donkerder! Alvast gefeliciteerd!
Als mijn testen er zo uitzagen beschouwde ik ze als negatief. Heb zelfs een donkerdere streep gehad en bleek ook nega te zijn. Maar dit wil voor jou niet meteen zeggen dat dit ook zo is. Toch zou ik me er verder niet zo op vast pinnen en over 2 dagen kijken of je een duidelijlere test hebt. Succes!
ik heb dat dus ook al een paar keer gehad met kv testen,maar dat was dan meestal voor nod.ik zelf ga er ook vanuit dat deze negatief is daar komt bij dat ik dus nu ook nog krampen heb dus het zal wel niks zijn! toch bedankt dames voor het mee turen ik denk toch dat ik de kv testen maar eens links laat liggen! ik krijg er altijd streepjes mee en ben dan niet zwanger! want het lijkt mij toch sterk dat ik dan bijna elke maand een vmk zou hebben??
Cindy, mijn test is het zelfde als die van jou. Ook net een schaduw lijntje. Heel licht. Hopen dat we allebei snel een duidelijke test hebben
goed zo meid,zet hem op ik heb helaas geen testen meer in huis en man is met de auto naar het werk dus ik pas vanmiddag nieuwe halen. maar ik denk ik wacht nog rustig af,ik word nl gek van die vage streepjes als ik over een paar dagen nog niet ongie ben dan test ik nog eens(als ik dat vol hou hahaha
Hahaha nou ik had toevallig van de week 25 zw testen bij sensitest besteld.. dus elke x weer nieuwschierig haha.. Woensdag moet ik ongi worden, ik ga die nacht naar disney tot zaterdag, en als ik dan zondag thuis kom en nog niet ongi ben ga ik ff zo een predictor test doen.
25 testen hahahahah zou natuurlijk leuk en handig zijn als je voordat je gaat duidelijkheid hebt dus ik zie wel nog een paar testjes van je verschijnen hier tot woensdag hahahaha
hmm als ik mn scherm kantel zie ik iets als schaduw maar roze of grijs kan ik dus niet zien... spannend zeg!
Spannendddddddddd ik zie wel licht iets, ik ben benieuwd naar je volgende test Heb je al nieuwe testen gehaald?