Binnen 12 uur eisprong na ovu test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mamaloe26, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden,

De afgelopen 5 dagen waren mijn ovu testen negatief en had ik nauwelijks afscheiding. Gistermiddag (dag 14 van 28 cyclus) had ik in ene heel veel plakkerige afscheiding. S'avonds om 20:15 een duidelijk positieve ovu test. Daarna om een uur of 24:00 pijnlijke steken in mijn linkerlies, wat ik normaal gesproken heb als ik mn eisprong heb. S'nachts dus nog weer even aan de klus geweest.
    Nu dacht ik dat als je ovu test positief is je pas na 24 uur je eisprong hebt. Of is dat niet zo en kan ik afgelopen nacht al mijn eisprong hebben gehad?

Liefs Mamaloe

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Dat kan...

Meestal springt eitje binnen de 48 uur na een positieve ovulatie test.

Voor de zekerheid vanavond nog een gezellige avond van maken ;)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je kunt best het laatste stukje van de LH-piek te pakken hebben gehad en dan komt je eisprong inderdaad eerder. Het is maar net wanneer je een positieve test hebt, op welk punt van de LH-piek. Vanaf het begin gerekend duurt het ongeveer 24-48 u totdat je eisprong komt, zit je aan het einde van je piek dan duurt het korter.

4. Mamaloe26

Mamaloe26 Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.236
    0
    36
    CEO Family Ltd.
    Noord Holland
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik denk dat het inderdaad mijn ei was. De steken zijn over en de afscheiding ook. Gisteravond konden we helaas niet klussen, maar vanavond nog maar wel een keer voor het geval dat.

liefs Mamaloe

Deel Deze Pagina