Ik ben heel onzeker over deze test ,, 1 foto was rond 5 min de andere rond de 8 min , dus of dat nog geld weet ik niet, ik zit pas op 12 dpo maar kon het niet meer inhouden vanwege bepaalde gevoelens ,
Hartstikke positief! Ziet er prachtig uit voor 12 dpo (vergelijkbaar met die van mij ). Ik zou zeggen gefeliciteerd!!
duidelijke test hoor als je op je nod zou testten zou die mischien donkerder zijn maar je bent er niet meer of minder zwanger om want je bent gewoon ZWANGER gefeliciteerd
Pfff ik heb het er een beetje warm van haha , durf eigenlijk nog niet echt te juichen voor mijn gevoel moet de test morgen of zondag duidelijker worden haha
Dat ziet er hartstikke goed uit hoor, over een paar dagen zal het ongetwijfeld een knaller zijn. Gefeliciteerd meid!
Voor 12 DPO is dit echt een hele mooie test. Die van mij was nog lichter. Gelukkig wel 2 dagen later donkerder. Blijft spannend he? Heb je een streep, zit je nog in twijfel. Maar zoals ik het zie, ziet het er super uit! Een voorzichtige proficiat!
Je bent hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!een streep is een streep.staat ook in de bijsluiter. Niet elke vrouw is hetzelfde.de ene krijgt mee hcg in de urine dan de ander.en je hebt vroeg getest
Nou lijkt me geen twijfelgevalletje !!!!! Ga maar gauw geloven dat je echt zwanger bent !!! Gefeliciteerd