Hallo, Ik weet dat een test normaliter na 20 minuten niet meer geldig is. Ik had gisteren bij 8dpo een testje gedaan en die bleef helemaal wit en is nog steeds helemaal wit. Vanmorgen het tweede testje uit het doosje gedaan op 9dpo. Ik weet dat het nog erg vroeg is om te testen maar ik kon me gewoon niet bedwingen. Na vijf min was hij nog steeds negatief. Ik heb hem op mn kastje laten liggen en ben ga douchen en ontbijten en na een uurtje was er opeens een super licht tweede streepje. Een roze streepje. Doordat ik wel eens hoorde dat indrogers grijs zijn en weg gaan bij een paar druppels water, heb ik dat gedaan. Maar het streepje blijft en blijft roze. Vorige maand had ik ook al twee licht positieve testen van kv en predictor beide early. Zou dit misschien positief zijn of reageren alle testen gewoon vreemd bij mij.
Ik zie indd ook een roze streepje.. Maar is niet binnen de aflees tijd.. Zou daarom overmorgen nog een keer testen! Je bent nog vroeg! Kan nog alle kanten op! Hoop het voor je, succes!
Dat is 55 minuten te laat! Zonder gekheid: ik zie het streepje zo niet (is wel op telefoon). Zeg niet dat je niet zwanger zou kunnen zijn, maar op basis van deze test zou ik geen conclusies trekken. Over twee dagen nog eens een testje wagen. Succes!
je bent lekker vroeg met testen, maar ik snap je en ik zie het lichte tweede streepje ook. 'officieel' niet positief, want: ver buiten de afleestijd. maar stiekem best bemoedigend.. dus nog even spannend, hopelijk wordt het een mooie, duidelijk positieve test
Ik had geen testen meer in huis dus ga vamdaag naar de winkel en morgenochtend weer testen. Jullie horen het dan!
Vandaag 9dpo ook een gedaan van kv2v5... Het was schemerig op mijn kamer dus dacht dat er niks stond...Na 25 minuten in daglicht gekeken en er is wel heel vaag iets te zien. Veel lichter dan bij ts....
Zo'n test had ik gistermiddag ook. Vanochtend getest met KV early en met een sensitest en beide hartstikke negatief. Die van gistermiddag, KV2v5 betekend vast niks.