vraagjes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by mona23, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Hoi Verloskundigen,

Ik ben sinds 1 1/2 week vaker misselijk, en kan dan ook goed overgeven. "s morgens als ik opsta voel ik me al erg misselijk, maar als ik dan overgeef komt er eigenlijk geen eten, maar alleen maar slijm, mijn hele buik krimpt dan ook in elkaar. Overdag gaat het wel weer, maar 's avonds begint het weer, dan komt er wel eten mee.
    Wat kan ik doen tegen de misselijkheid?

Verder ben ik erg emotioneel, ik kan om alles huilen, dat ik mijn man mis, om alles eigenlijk. Ik merk wel dat als ik misselijk ben, dan ineens keer een huilbui komt opzetten.
    Hangt dit met elkaar samen?

Ik weet dat je stoelgang kan veranderen, maar soms ben ik aan de diaree en soms kan ik de hele dag niet. Wat kan ik hier aan doen?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mona,

Je klinkt hartstikke zwanger. De hormonen zetten je lichaam,lichamelijk en emotioneel op zijn kop. Dit is vervelend maar hoort erbij! vaak word het na de 12 week weer minder!
    Zorg dat je de heledag door kleine beetjes eet zodat er altijd een klein laagje in je maag zit. Dit kan tegen de misselijkheid helpen. Eet ook eerst iets kleins voor je opstaat. Tegen de stoelgang is nu nog even weinig tegen te doen want om iets laxerends te nemen terwijl het soms ook diarree is,si niet handig. Zorg dat je voldoende drinkt en vezelrijk eet.

Imke

Share This Page