3 dagen overtyd en test negatief

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missisangel, 10 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missisangel

3 nov 2007
    52
    0
    0
    huisvrouw
    stadskanaal
    hallo

heb vrijdag 9 nov een test gedaan en weer negatief en toch ben ik 3 dagen overtyd nu.

en toch ben ik best wel misselijk smorgens een beetje en heel veel last van mijn borsten en heel moe en eet veel meer dan anders.

Baal best wel, want vind best raar 3 dagen overtyd en een negatieve test.
    en nog steeds niet ongesteld.!

Groetjes missisangel

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm balen meid! Heb je altijd een regelmatige cyclus? Maar even afwachten en anders volgende week nog maar een keer testen. Want het klinkt wel als 'zwanger'. Maar goed, je lichaam kan je natuurlijk ook heel goed voor de gek houden.. Ook al hoop ik dat niet voor je!

Liefs Sam

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja inderdaad heb je een regelmatige cyclus en ben je van de langste uitgegaan van het laatste halfjaar. Ik heb ervaring met te vroeg testen dus het kan nog alle "goede" kanten op. Duim voor je. De symptomen klinken ook bekend in mijn oren.

gr vruchtje

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hier een zelfde probleem. Had al ff ongi moeten zijn. Verschillende symptomen maar de test van vanmorgen was negatief....

SUCCES!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Yojo blijft spannend zo lang je geen bloed ziet! Heb jij ook altijd regelmatige cyclus en ben je al lang van de pil af?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ben al sinds december 2005 van de pil af en sinds zes maanden een regelmatige cyclus van 28 dagen.
    Ja idd zolang er geen bloed is...maar ja ook erg frustrerend om die negatieve test te zien terwijl je je zo zwanger voelt.....begin al te denken dat het tussen mijn oren zit....

Deel Deze Pagina