Ik ben even helemaal de kluts kwijt. Deze hele maand heb ik toch wel afscheiding, de ene keer minder als de andere keer. Ik heb gelezen dat je na de eisprong geen afscheiding hoort te hebben? Ik heb eigenlijk in 1 maand 1 of 2 dagen gehad waar ik GEEN afscheiding heb gehad. Klopt dat wel?
Volgens mij werkt jouw lichaam perfect. Bij mij is het zo dat ik vlak na mijn ongi een paar dagen geen/zeer weinig afscheiding heb en daarna begint het weer....
Je hebt gewoon de hele maand afscheiding hoor. Het verandert alleen door de maand heen. Je afscheiding is rond je eisprong iets anders van dikte en kleur dan de rest van de maand. Als je eenmaal zwanger bent, krijg je alleen maar meer afscheiding Niets om je zorgen te maken dus.
volgens mij is het bij iedereen anders ik heb bijna nooit last van afscheiding heel af en toe maar en ook niet elke maand afgelopen maand had ik na mij eisprong wel last van doorzichtig slijm en bij andere hoor ik weer wit draderig slijm na eisprong dus denk dat het verschillend is per persoon liefs lisje