Test is positief maar te vroeg getest?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Biscuit, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuit

Biscuit Lid

21 nov 2007
    18
    0
    0
    Breda
    Hallo,
    Ik heb 2 dagen geleden een test gedaan, die was positief. Maar ik moet eigenlijk pas morgen ongesteld worden.
    Verder ben ik af en toe misselijk, heb lage buikpijn, mijn borsten zijn gespannen. Maar dat heb ik normaal ook als ik ongesteld moet worden.
    Kan ik nu van de test uitgaan dat ik echt zwanger ben?
    Ik weet dat een negatieve uitslag niet altijd wil zeggen dat je niet zwanger bent, maar kan het ook andersom? Dus positieve uitslag, maar toch niet zwanger?

2. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    op zich zeggen ze een positieve test is een positieve test en sommige testen zijn zo gevoelig dat ze al enkele dagen voor je NOD gelden.
    Dus van hier uit een voorzichtig gefeliciteerd alvast.
    Als ik jouw was zou ik van de week gewoon nog eens testen ( als je morgen niet ongesteld wordt)

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Als je positief test ben je zwanger. Wel kan het in zo''n pril stadium nog mis gaan. Als je niet had getest, zou je dan gewoon denken dat je ongesteld zou zijn geworden. Er verloopt dan iets niet goed bij de innesteling, en heet dan ook nog geen miskraam. Toch hoor en lees je vaak dat het ook goed gaat. Heel veel succes en voorzichtig gefeliciteerd!

4. Niet meer actief

gefeliciteerd!doe er ander morgen nog een joh,voor je geruststelling

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Ik heb ook al heel ver voor mijn NOD Zeker een week voor NOD) getest en de test was positief en vandaag ben ik 17 weken zwanger!

Dus ik ga je feliciteren hoor! GEFELICITEERD

6. Biscuit

Biscuit Lid

21 nov 2007
    18
    0
    0
    Breda
    Ik word er helemaal nerveus van! Zou het dan echt.......... ik ben al een aantal dagen thuis omdat ik (denk dat ik) de griep heb. Warm/koud, duizelig, moe, hoofdpijn..... af en toe wat misselijk..
    Als het dan echt zo blijkt te zijn........ dat voelt echt heel raar! Hadden jullie dat ook?

7. Niet meer actief

natuurlijk voelt dat een beetje vreemd,....eigenlijk is het ook wel een geinig idee dat er een mensje in je groeit toch?
    geniet ervan!

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Gefeliciteerd!

In het begin voelt het inderdaad nog wat onwerkelijk, maar je went er wel aan hoor ;)

Geniet er van!

Deel Deze Pagina