AAAAAH ischias!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Suzanne75, Nov 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Ik heb al sinds het begin van mijn zwangerschaps last van billen en benen in bed maar sinds vanavond is me echt iets in mijn bil geschoten! Volgens de vk is dit zwangerschapsischias. Er zijn al meerdere onderwerpen hierover en ik heb ook al gegoogled, maar zijn er mensen die goede ervaringen hebben met manuele therapie of chiropractie bij ischias? Ik ben volgende week vrijdag uitgeteld en ik kan nu niet eens normaal op een been steunen, laat staan dat ik zo moet gaan bevallen. Hoop dus nog voor die tijd iets te kunnen doen wat helpt tegen deze ischias.

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    M'n nichtje had ook nogal last van ischias tijdens de zwangerschap, maar ze is wel gewoon bevallen.
    Jammergenoeg heb ik niet gevraagd hoe dat gegaan is tijdens de bevalling... Maar ik heb wel begrepen dat het een 'normale' bevaling was, dus niet extra pijnlijk geloof ik.

3. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Heb ook twee dagen erge pijn gehad als ik op mijn rechterbeen probeerde te staan. Ben doorverwezen naar fysiotherapeut. Deze zei dat mijn si- gewricht was "verzwikt" en dat mijn bekken daardoor scheef stond. Ze heeft deze rechtgezet dmv wat oefeningen en draaibewegingen en ik voelde meteen verlichting. Kon ook weer op mijn been staan zonder al te veel pijn. De oefeningen thuis ook gedaan en nu bijna nergens last meer van. Hoop dat je er iets aan hebt. Succes!

Share This Page