zo he, dat is geweldig. Je kan er niet omheen, Jij Bent Zwanger!!! gefeliciteerd laten ze in het zh maar de :x:x krijgen
Super zwanger meis gefeliciteerd. Wat zij de gyn? En waarom nog een urine test? Het mag nu in eens wel geld kosten!!i
TOP! GEFELICITEERD! (en wat zou ik een vreselijk grote klacht gaan indienen bij dat ziekenhuis! Wat een houding, belachelijk gewoon! En al hadden ze gelijk gehad, zo breng je dat niet over de telefoon. Met minder dan excuses op de knieen zou ik geen genoegen nemen. GGgggrrrrr!!!)
ik denk eerlijk gezegd dat dit gewoon een grove fout van het ziekenhuis is... komt vaker voor.. werk zelf in een ziekenhuis dus gefeliciteerd!
Tuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden maar dit ging wel even verder dan dat. Ze moest het ziekenhuis gewoon overtuigen dat ze zwanger was! Meestal is dat andersom Daarnaast zijn ze gewoon erg kwetsend geweest door gelijk al te zeggen nee hoor het is een miskraam! Als ze al dat vermoeden hebben moeten ze dat heel anders brengen!!
Gefeliciteerd en wat een domme opmerkingen van de gyn en de ass. meid ga genieten en zoek een ander ziekenhuis, (maar misschien heb ik gemist om welk zh dit gaat?)
Gefeliciteerd, ik las al even mee. Maar ja, alles was al gezegd eigenlijk. Maar misschien is het een idee om een vk te bellen en daar een afspraak te maken. Of moet je om medische redenen in het zh blijven? Mijn ervaring is dat zij een persoonlijkere aanpak hebben en je misschien goed gerust kunnen stelen. Juist nu, want je vertrouwen heeft wel een knal gekregen natuurlijk. Ik hoop dat je snel op je roze wolk kunt klimmen.
Sodemikmak, ik heb echt nog nooit zó hard gehoopt voor iemand dat ie in z'n gelijk stond. Helemaal na de laatste bloedtest en de arrogante houding van het ziekenhuis. Wat zijn je vervolgstappen? Ik zou hier ook serieus werk van maken, wat een mafkezerij zeg! Misschien kan je er nog eens heen gaan en ze daar een paar nieuwe K2v5 testen onder de neus gooien met de mededeling dat ze het wellicht eens met die testen kunnen proberen. Misschien nog een cursusje empathie erbij, lijkt me ook niet geheel verkeerd. Meid, van harte gefeliciteerd. Jij bent echt hartstikke zwanger, maar goed... dat wisten we vanaf pagina 1 al.
Ik weet dat ik alle reden heb om gewoon blij te zijn, maar ik durf niet meer zo goed. Ik heb vanmiddag alleen de ass aan de telefoon gehad en die zei alleen dat het HCG gestegen was en dat ik vrijdag terug moet komen voor een urinetest. Ik moest toen zelf vragen hoeveel het HCG nu dan was.
Ga je er vrijdag nog heen dan? Is er geen ander ziekenhuis in de buurt, ik had er echt geen voet meer binnen gezet.
Laupa, echt ik ging niet meer heen, ik zou ander ziekenhuis verhaal voorleggen, heeft dit zh ook de ivf gedaan? of leg je vraag en verhaal voor aan verloskundige, ik ging echt niet meer, bah wat een rot ziekenhuis, die mensen weten helemaal niet waar ze over praten lijkt het wel.
Heb je hele verhaal gevolgd, Vind het echt geen houding van het ziekenhuis. En zeker niet van de Gyn. Kan me indenken dat je nu niet meer blij kan zijn, omdat ze toch tegen je gezegd hebben dat het een miskraam is. Je was al zo onzeker en dan komt dit er ook nog eens bij. Ik werk zelf ook in een ziekenhuis, en vind het toch wel raar dat je alleen maar urinetesten doen. Als je weet hoeveel bloed er op een dag getest wordt, kan dit er toch wel bij. Zeker omdat je IVF hebt laten doen. Hoop zo voor je dat je vrijdag een knaltest laat zien in het ziekenhuis. Wat ik me wel afvroeg, wat vind je vriend/man van de hele situatie? Sterkte er mee, maar ik zeg ook dat je zwanger bent, dus bij deze Gefeliciteerd.