Test is positief, ziekenuis zegt niet zwanger

Discussion in 'Miskraam' started by Laupa, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Meiden, jullie zijn allemaal zo lief!!!!! Dankjewel, voor het aanhoren van mijn verhaal en jullie lieve reacties!

@Suus, van harte gefeliciteerd!!!!! :):):)

Ik weet echt nog niet hoe ik het verder aan ga pakken, maar dat ik wat ga doen is zeker hoor! Maar eerst maar lekker vroeg mijn bedje in, want het is bijhoorlijk vermoeiend kan ik wel zeggen.
    Vannacht maar eens gaan dromen van mooie positieve testen en een dikke buik ;)

En nu ga ik onderweg naar boven maar even heel hard: IK BEN ZWANGER!, IK BEN ZWANGER!, IK BEN ZWANGER! zeggen:D

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna

Helemaal goed! :D wees maar supertrots want jullie beebje is echt in de maak!! dus nog een tip, maak alvast een buikfoto want zo ziet ie er niet lang meer uit ;) hihi

3. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Als ik in een ander ziekenhuis ben en over een paar maanden nog steeds zwanger ben, dan zal ik een buikfoto naar deze gyn sturen. Met een tekst er op, zoiets als: Wie had er nu gelijk? of Hoeveel jaar ervaring had u ook alweer?

Maar ik kan me de reactie van de gyn al voorstellen als het fout gaat.....: Zie je nu wel dat ik gelijk had......

pffff.... ik ga naar bed hoor, want mijn hoofd maakt overuren, zit maar te denken en te malen. En ik moet nu echt die trap op en mijn zinnetje gaan zeggen :D

O ja, wil nog wel even zeggen dat ik ook veel positieve verhalen over dit ziekenhuis heb gelezen hoor. Dus het kan ook anders ;)

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

Dec 23, 2009
    1,000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!
    En kan je lekker zeggen dat je gelijk had.
    En van die foto is wel een goed idee.
    Hoe kunnen ze iemand toch zo onzeker maken?
    Geniet lekker van je zwangerschap

5. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Lekker slapen meid,en geef je zwangere buikie maar lekker de rust ;) ( en je koppie ook !) Welterusten !!

6. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Ik hoop echt zo dat die gyn ongelijk gaat krijgen.
    Het ziet er voor jou in ieder geval goed uit.
    Je HCG stijgt tenslotte niet zomaar.
    Laat je niet gek maken hoor, je bent echt hardstikke zwanger.

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Dit kan gewoon niet. Denk dat die test van het ziekenhuis veel HCG nodig heeft ofzo of ze heeft hem gewoon verkeerd afgenomen bij jou. Jij bent echt wel hartstikke zwanger en Clearblue zegt het al.. haha nou alle testen.. laat je niet gek maken meis en hup :D genieten van je zwangerschap! *KNUFFEL* & GEFELICITEEEERD!

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Helemaal met je eens! :) Wat denken die wel niet daar :x

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik vind het echt ronduit SCHAN-DA-LIG hoe jij bent behandeld en ik zou hierover ook een klacht indienen!

Meid je bent zwanger,En ga lekker van die bijzondere 9 maanden genieten!

Gefeliciteerd!:D

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

ik heb even het topic door gestruind hihi, heb slapeloze nachten (zie tijd:p)maar kwam dus op jou topic uit maar wat een schoften in het ziekenhuis!! alles is er wel zo'n beetje over gezegd en ben het met iedereen eens hier!

je bent iig zwanger da tis t belangrijkst!! hihi
    GEFELICITEERD!!!!

11. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik kon het niet laten en heb net maar weer een kv2v5 gedaan, ik weet niet of de streep nog donkerder kan worden?
    Afgelopen maandag en dinsdag duurde het eventjes voor de teststreep goed van kleur was, ik denk 2 of 3 minuten.
    Maar de test van vanochtend was toch heel wat sneller, de teststreep kreeg tegelijk met de controlestreep de diep roze kleur.
    De bovenstetest is van afgelopen maandag en is natuurlijk al helemaal opgedroogt en de onderste test is van net en nog niet opgedroogt.

12. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    En even nog een keer de testen vanaf afgelopen vrijdag, donderdag had ik een CB digital met zwanger er op.

13. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    Ziet er fantastisch uit!
    Tijd om de testen op te bergen en te gaan genieten. Koop iets moois voor jezelf, een leuk boek ofzo en GENIET!!!!

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NOU GEWELDIG TOCH.. en een botte gyn zeg.. stom wicht!!.. niet naar luisteren.. GENIETEN MEID.. je bent hartstikke zwangerrrr... idd.. ga kleertjes kopen.. een mooi zwangerschap boek!!.. verwen jezelf!!!...

15. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    weet je wat ik me nou afvraag.. wat voor tests ze in vredesnaam in dat zh gebruiken.. welke test is bij een hcgwaarde van 250 nou nog zwak positief..
    Neem vrijdag even het adres mee van de dichtsbijzijnde kruidvat of trekpleister. Dan kunnen ze ook normale tests kopen!

PS: mooie testen hoor meis!

16. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ('t is trouwens lang geleden dat ik mij zo heb opgewonden over een topic:p)

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Dat ziet er echt helemaal super uit hoor! genieten van t kleine wurmpje!

En misschien een goede manier om haar t even in dr neus te wrijven ;)

Over een week of 10 even je laten doorverwijzen naar haar met de vraag wat er toch met je aan de hand is.. want het voelt niet normaal in je buik..

Maaarrr zwanger kan je niet wezen want dat wat er zat zou misgaan :):):)

Oh en als je weer heen moet voor urine test ofzo neem s een nieuwe kruidvat test mee en laat ze die naast hun eigen test leggen en tegelijk gebruiken. kunnen ze zelf zien dat je niet achterlijk bent!

Hoe voelde t om t hardop te zeggen?! :D :D

18. Laupa

Laupa Actief lid

May 28, 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb gebeld naar het Cahterina en ik mag a.s. woensdag daar komen, de assistente vertelde wel dat de dokter dan waarschijnlijk nog niets kan zien. Maar ze bergeep mijn verhaal helemaal en ze zei ook dat het al fijn is om even mijn verhaal te doen en wat gerust gesteld te worden.

Ooo, ik ben zo blij dat ik gebeld heb!!!!
    Die ass zei wel dat ik morgen gewoon de urinetest even moet latend oen, want dan heb ik meteen de kans om mijn gegevens op te vragen.
    Mochten ze in het ziekenhis moeilijk doen, dan hoefde ik me niet druk te maken en zouden zij het verder wel voor me regelen.

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Kijk ZO hoor je nou te reageren! zij snapt t en helpt je tenminste! :) Wat superfijn!

En dan ben je al vijf en halve week zwanger.. soms is er dan toch wel iets te zien al inwendig? ik hoop t iig voor je! :) dan heb je dan ECHT je bevestiging! :)

20. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Wat een lieve assistente.
    Zo hoort het ook.
    Dat geeft je vast een goed gevoel.

Probeer alvast te genieten hè, voor je het wet zijn die 9 maanden zwangerschap voorbij.

Share This Page