Test is positief, ziekenuis zegt niet zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Laupa, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doradiego

doradiego Bekend lid

28 dec 2010
    684
    0
    0
    Nou, wat een andere behandeling in dat ziekenhuis zeg!
    Je weet nooit of het mis gaat. Maar met jouw testen en scores zou ik toch proberen nu te gaan genieten.
    Want wat de toekomst ook brengt.....je bent nu hartstikke zwanger!
    Succes met wachten tot dinsdag meis!
    Hoe gaat manlief ermee om?

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    sjonge jonge, en toch heb ze nog ff een steek onder water gegeven, dan mens moet een ander beroep kiezen ofzo! Wat ik al eerder zei, gelukkig zijn ze wel aardig en behulpzaam in het andere zh, en kan je daar terecht! Nu is het tijd om lekker te genieten en die hork van een gyn te vergeten!

3. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik heb net nog even met mijn vriend er over gehad of ik toch niet een bloedtest via de huisarts aan moet vragen. Maar de afgelopen week is al zo vreselijk geweest, dat we proberen rustig het weekend in te gaan en de echo van dinsdag af te wachten.
    Want ook al komt er nu uit de bloedtest dan het HCG meer is geworden dan nog blijf je met onzekerheid zitten, door de uitspraken van die gyn.
    En als de HCG inderdaad niet veel meer is geworden wordt het nog enger allemaal, we gaan proberen ons er even bij neer te leggen en op naar de dinsdag.

Ik had net wel toen ik naar het toilet ging een mini vlekje bruine afscheiding. Normaal zou ik me hier niet druk om maken, omdat ik weet dat dit altijd kan. Maar nu denk je meteen, zou die muts dan toch gelijk gaan krijgen????

Nee, we gaan het weekend in en morgen even een dagje niets, zondag moet ik werken (heb ik even afleiding) en dan is het al bijna dinsdag.
    Ik houdt jullie op de hoogte hoe het dinsdag is gegaan.

4. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hai, ook ik heb je verhaal gevolgd en ben het met mijn voorgangsters een: het is een belachelijke gyn. die die eerste leuke weken nu zo verpest voor je!

Wat betreft bruine afscheiding: daar hoef je je geen zorgen over te maken. Bruinverlies (en zelfs licht bloedverlies) komt heel vaak voor in de vroege zwangerschap. Bij mijn eerste heb ik in de 7e week heel de week bruine afscheiding verloren, en er is echt een kerngezond kind ter wereld gekomen.

Goed van jullie dat je rustig het weekend in wil gaan. Weer een bloedtest maakt denk ik idd niet zo veel verschil voor je gevoel van onrust: ik hoop dat het lukt om te ontspannen en dat jullie snel van de zwangerschap kunnen gaan genieten! Het is je enorm gegund!

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wat een verhaal!!!! En wat een wacko's daar zeg!!!!!

Geniet maar van je zwangerschap meis, en ik hoop dat je al die domme uitspraken van die gyn vergeet als je in het andere ziekenhuis bent geweest.

GEFELICITEEEEERD :D

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ik snap t helemaal en geef je heel groot gelijk, hier zal ik voor je duimen voor een hele mooie echo! :)

succes met genieten dit weekend en sterkte met t omgaan met die pijnlijke woorden van die gyn.

dikke knuffel voor jullie!!

7. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dat van die afscheiding weet ik, maar door dit alles ben ik zo onzeker geworden. Maar ik blijf het mezelf zegge: Ik ben gewoon ZWANGER! En hoe het verder gaat.... we hopen het aller beste natuurlijk, maar zekerheid krijg je nooit.

Ik was net even bij de huisarts voor een injectie i.v.m. dat ik een tekort aan vitamine B12 heb. De assistente vroeg hoe het met me ging na maandag en toen vertelde ik haar het hele verhaal van afgelopen week. Ze was helemaal verbaasd en gaf meteen ook aan dat dit dus echt niet de normale gang van zaken moet zijn. En ze rade me aan om in ieder geval er wat mee te gaan doen, net als jullie ook allemaal zeggen.

Nu kan ik er nog even niets mee, eerst even op mezelf en die kleine in mijn buik concentreren. Maar ik laat het hier zeker niet bij zitten, maar hoe en wat ik ga doen heb ik nog geen idee van.

De assistente vond ook dat ik gewoon recht had op een bloedtest vandaag nog en dat ging ze met de huisarts overleggen.
    Ze zou me dadelijk terug bellen daarover.
    Maar als ik nu nog ga bloedprikken krijg ik de uitslag vandaag niet meer lijkt me en dan moet ik toch het hele weekend daar op wachten. Dan kan ik misschien beter de echo gewoon maar afwachten?

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    als ze cito een bloedtest afnemen en die cito doorbellen aan je ha moeten ze hem binnen een 1 1,5 uur na afnemen kunnen doorbellen

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

zullen WIJ hem opgeven voor het zesde zintuig? vind ik eigenlijk best humor :D :D

en dat bruinverlies kan gebeuren. ik heb het bij Ties gehad en nu ook weer, maar het zet niet door dus niets aan de hand.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik snap het nog steeds niet...bij de test van woensdag zwak positief? Wat is bij hun dan echt positief?
    Echt, snap er geen jota van....
    Wat een assholes!

11. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Het is een zij :D

12. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dit toont aan dat WIJ in ieder geval niet geschikt zijn voor het 6e zintuig!! hahaha :D

13. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik volg het ff niet meer hoor.
    De testen die in het zh gedaan worden worden steeds duidelijker en nog steeds zegt de gyn dat ze denkt dat het niet goed zit?
    In dat geval zouden de testen toch alleen maar lichter moeten worden?

Over het bruinverlies zou ik me nog niet zoveel zorgen maken.
    Dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gehad.

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

dat zou ik niet te hard zeggen, ik ben heel goed in het geslacht van een ongeboren kind voorspellen (15x goed, 0 fout)

maar dat even terzijde ;) :D

15. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Inderdaad, volgens haar kan ze aan de urinetesten zien dat het niet goed zit. Want als het wel goed zou zitten dan zouden de testen al veel duidelijker moeten zijn.
    Thuis heb ik nu al een heleboel hele positieve testen en natuurlijk de twee bloedtesten.
    Dinsdag naar het andere ziekenhuis, daar gaan ze een echo maken.

16. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Misschien ben je gewoon iets midner ver zwanger dan dat de gyn denkt.
    Maar dan nog.
    De test was duidelijker dan de vorige, dat kan volgens mij alleen maar betekenen dat je HCG aan het stijgen is.

17. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Echt serieus, dat zeg je als gyn toch niet!!!!

Al zouden de testen nog niet knalpositief zijn in het ziekenhuis.
    Dan zeg je toch niet dat je zeker weet dat het dat nog wel mis zal gaan, echt te bezopen voor woorden!

Heel verstandig dat je een afspraak hebt gemaakt bij een ander ziekenhuis, zo te horen behandelen ze daar patienten gewoon als mensen!!

Rust maar lekker uit dit weekend en probeer vooral te vertrouwen op al die positieve testen en je stijgende HCG

18. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik blijf me verbazen over dat mens!!
    Hoop dat ze de rest van de gegevens zonder moeite doorsturen naar het andere ziekenhuis. Dat heb ik eens gehad.
    Ging over iets heel anders maar toen wilden ze de gegevens niet doorsturen.
    Ik neem dinsdag weer ff een kijkje!
    En geniet van je weekend!!

19. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:$ Ik zit werkelijk met verbazing de reacties van de gyn te lezen :x wat een *pieeeeeeep*

Ik duim voor je dat er dinsdag een mooi vruchtje te zien is en dat je over een tijdje mag genieten van een bolle buik ;)

20. Pimmetje

Pimmetje Actief lid

29 okt 2010
    225
    0
    0
    Leerkracht/ docent
    In het mooie Drenthe
    Gefeliciteerd!! Ga lekker genieten van je zwangerschap en laat dat mens in haar sop gaar koken! Goed dat je voor een ander ziekenhuis hebt gekozen! Hopelijk kunnen ze daar een eind aan jouw onzekerheid maken.

Liefs,
    Pimmetje

Deel Deze Pagina