mijn god heb t hele topic gelezen en echt vol verbazing wat een rare manier van je patienten behandelen zeg.. absurt gewoon.. maar goed alles wat ik erover wilde zeggen is al gezegd door alle voorgangers .. ik hoop dat je een goede echo gehad hebt en dat je nu kunt genieten... als je jouw testen donkerder ziet worden en dan ook echt knalposi plus een clear blue die het aangeeft zwanger, dan kan het toch niet anders dan dat je zwanger bent... ik hoop dat je met goed nieuws komt!
ooeeeh nog geen bericht? *duimt dat ze een feestje aan t vieren is en daarom geen tijd heeft voor zp*
Jeetje, het duurt wel heel lang zeg. Ik krijg er een beetje een vervelend gevoel bij. Hopelijk helemaal onterecht.
ik zit ook al meer keer deze dag te spieken. maar helaas pinda kaas (of ik bent gewoon te nieuwsgierig)
Nog een spiekerd... Nog geen reactie dus verder met duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
mmmm ook ik ben erg nieuwsgierig. En maak me ook wel wat zorgen. Maar het kan ook zijn dat ze zoooo dol gelukkig zijn met een mooie echo dat ze er niet aan denkt om ons even in te lichten !
Ik overweeg om een privé berichtje te sturen, maar ik weet niet of ze daarop zit te wachten. Ga me steeds meer zorgen maken. Ik hoop echt dat de gyn geen gelijk heeft gekregen.
Gewoon doen, vind ze waarschijnlijk heel erg lief! En als ze er niet op zit te wachten mailt ze vast niet terug. Ik hoop hoop hoop hoop voor hun!