Test is positief, ziekenuis zegt niet zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door Laupa, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gisteren de hele dag dit topic in de gaten gehouden...
    Nu nog steeds geen bericht.
    Mmmmm...

2. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

*komt om het hoekje kijken* keep my fingers crossed!!!

3. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

21 mei 2008
    490
    0
    16
    Flevoland
    Gister de hele dag gekeken! Nu nog geen bericht :( Hoop dat alles wel goed is!!!
    Ik wacht ook af dus...

4. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik ben ook heel benieuwd... Ik hoop dat alles goed is!!

5. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nog niks zie ik.. pff hoop dat geen nieuws goed nieuws is! ook ik duim hard mee voor een goed bericht!

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Laupa, joehoe hier heel veel mensen die heel benieuwd zijn of het goed met je gaat!

Ze weet wel hoe ze een club mensen in spanning kan houden zeg :)

7. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ze maakt het wel spannend he?
    Hoop op goed nieuws (geen bericht is goed bericht tenslotte :D)

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Jeetje...duurt best lang...Ik blijf het zo'n raar verhaal vinden! Ik wil nu de uitkomst wel graag weten. Nou ja, eigenlijk hoop ik de echt uitkomst over een paar maanden pas te weten hihi

9. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Nog steeds geen nieuws.. Hoop zo dat ze gewoon aan het genieten is. Vrees alleen het ergste als ze zolang niks laat horen

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik hoop maar dat alles goed is, zit ook helemaal in spanning!

11. Lotte1

Lotte1 Actief lid

12 sep 2008
    346
    0
    0
    Ik heb inmiddels een privéberichtje gestuurd, maar nog geen reactie gehad.

12. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    nog steeds niks :( hoop dat het echt goed zit!!
    ben elk uur wel aan het kijken als er al wat is

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Misschien kon ze gisteren wel niet online komen en is ze nu aan het werk?

TS hoop dat alles goed is meid!

14. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ook ik hoop dat alles goed is! Zit echt te duimen hier, en kijk ook minimaal elk uur een keer.

15. Laupa

Laupa Actief lid

28 mei 2010
    218
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Lieve lieve allemaal, wat lief dat jullie zo meeleven! Dankjewel daarvoor!
    Allereerst mijn excuses dat ik gisteren niets van me heb laten horen, ik weet dat ik dat beloofd had maar mijn hoofd stond er helemaal niet naar om wat dan ook te doen.....

Helaas heeft de Gyn uit het oude ziekenhuis gelijk gekregen, we hebben onze kleine afgelopen maandag verloren.

Even bij het begin beginnen....
    Vrijdag vertelde ik al dat ik wat bruinverlies had, maar dat was maar heel weinig dus ik dacht niet dat dat erg was. Zaterdag overdag nergens last van maar zaterdagavond kreeg ik hele erg buikkrampen en een klein beetje bloedverlies.
    Ik had toen meteen het gevoel dat het geen goed teken was, maar ik heb me rustig gehouden en zondag had ik nergens last van.
    Heb toen ook gewoon gewerkt en we hadden stiekum de hoop dat het allemaal nog goed was.
    Maandag ochtend werd ik wakker van de buikkrampen en tegen 11 uur heb ik het nieuwe ziekenhuis opgebeld omdat het niet meer te houden was. Ik mocht meteen komen en er werd een echo gemaakt. Het vruchtzakje zat er nog alleen die op de goede plaats. Het zat al bijna helemaal tegen de baarmoedermond aan. Ook de vorm van het vruchtzakje was niet zoals het behoord te zijn, hetw as een beetje puntig zeg maar.
    De gyn vertelde toen dat het heel snel los zou laten en dat ik daardoor die krampen had.

Thuis snel mijn bed in gegaan met wat pijnstillers en uiteindelijk tegen een uur of 7 zijn de krampen minder geworden en werd het bloedverlies steeds meer.
    Gisteren nog een beetje buikpijn gehad, maar vooral helemaal verdoofd door de klap. Ook al had de gyn uit het oude ziekenhuis steeds gezegd dat zij dacht dat het niet goed was, wisten we zelf dat we zwanger waren en is dit een hele klap geweest.
    Gisterenavond eindelijk flink kunnen huilen en vandaag bij de gyn in het nieuwe ziekenhuis geweest. Hij heeft weer een echo gemaakt en het vruchtzakje was niet meer te zien. Ik heb bloed moeten laten prikken om te kijken of het HCG goed daalt en maandag nog een keer.
    Dinsdag belt de Gyn me op om te bespreken hoe we verder gaan....

Lieve Meiden, ik wil jullie allemaal stuk voor stuk bedanken voor het meeleven en alle lieve berichtjes. Helaas is het nietz o gelopen zoals we allemaal gehoopt hadden.
    Maar we geven de moed niet op, eerst dit allemaal maar eens een plaatsje gaan geven en dan gaan we het weer proberen. Maar nu natuurlijk in het nieuwe ziekenhuis!;)

16. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    Heel veel sterkte met dit verlies, dikke knuff

17. Nonnevot

Nonnevot Lid

10 sep 2009
    54
    0
    0
    Bij de kids werken
    Ergens in Nederland
    Jeetje Laupa wat vreselijk voor jullie ! Kan me voorstellen dat je even geen zin, tijd of überhaupt de behoefte had om het melden hier.
    Ontzettend veel sterkte gewenst !

18. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    ik lees je berichtje met tranen in mijn ogen, heel veel sterkte meis!

19. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

*knuff*

Wat......tja hier zijn gewoon geen woorden voor.
    Eerst dat de Oude ziekenhuis zo naar deed, je/jullie zoveel onzekerheid mee bracht. En niet duidelijk was. Belachelijk. Dat ze zo met mensen om gaan.
    En dat nu het in een miskraam is uitgedraaid, is helemaal verdrietig. Maar je was zwanger, en daar had de vorige ziekenhuis niet moeilijk om moeten doen.
    Ik neem aan dat je nu in je nieuwe ziekenhuis blijft en dat je goed bent opgevangen.
    Ik hoop dat je het een plekje kunt geven en ondanks deze hele klote weken, situatie, snel een ukkie in je groeit!

Sterkte Meis

*knuff*

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Wat onwijs balen!!! Zo naar dat het alsnog mis gaat. Heel veel sterkte voor jou en je partner! Ik duim voor je dat het straks wel goed gaat en je niet meer van die horken van gyn's tegen komt!!

Deel Deze Pagina