oh nee wat een slecht nieuws kom je brengen meis. Heel veel sterkte met dit alles, en weet je kunt wel zwanger worden!!! (kleine troost ik weet het....maar ook ik hou me daar aan vast, dus misschien jij ook wel straks)
Jemig, wat een heftig einde krijgt dit, toch al zo heftige, verhaal! Ik wens je heel veel sterkte om dit allemaal een plaatsje te geven!
Wat een vreselijk nieuws meid Heel veel sterkte en ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven.. Maar ik wil nog 1 ding zeggen die oude gyn heeft geen 'gelijk' gekregen! Je was gewoon zwanger!!! En dat het nu toevallig is mis gegaan konden hun eerst echt niet zien!! Dus blijf op jezelf vertrouwen!! Veel sterkte..
oh meid wat vreselijk zeg! maar ook ik vind dat je oude gyn geen gelijk gekregen heeft, die gyn zat ernaast wat betreft het feit dat je niet zwanger was, want dat was je wel degelijk! en je testen waren knal!!! lieverd ik wens je veel sterkte met dit verlies ik had het jullie zo gegund!
wat vind ik dit erg voor jullie....heelveel sterkte en kracht saampjes! dikke kus, die heb je wel verdiend!
oooooh wat erg meis!!!!! zit je zolang in die onzekerheid komt je ergste angst nog uit ook.. Heel veel sterkte hiermee en ik hoop en duim dat je heel snel een plakbeeb zult hebben in je buik! Hele dikke knuffel..
Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen. Met tranen in mijn ogen heb ik je verhaal gelezen. Heel veel sterkte met het verwerken van alles wat er de afgelopen tijd gebeurd is. Ik weet niet of je nog op het forum blijft schrijven, maar ik zal je blijven volgen. Liefs Lotte
Meid wat erg voor je! Maar wat sommige dames ook al neer hebben gezet, je was echt wel zwanger! Die gyn uit het andere oude ziekenhuis zat er wel naast. Maar je blijft nu toch gewoon in het "nieuwe" zh? Veel sterkte iig!
Och wat vreselijk meid!!! Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. Ik hoop wel dat je niet in je achterhoofd hebt: die gyn uit mn oude ziekenhuis had toch gelijk. Ja, ze heeft gelijk gekregen. Maar dat kun je niet aan een enkele urine-test zien, laat je dat niet wijsmaken meid! En wat een arts ook denkt en hoe de zaken er ook voorstaan, je hebt het recht met respect en fatsoen behandeld te worden. En een simpel 'ach dat wordt toch een miskraam' en dan nog wel door de telefoon, hoort daar zeker niet bij! Ik hoop dat je bij je nieuwe ziekenhuis kunt blijven en dat je, na verwerking van dit verlies, verder kunt op weg naar een hele mooie zwangerschap. Sterkte met alles!
Jeetje meid wat rot! Ik sluit me helemaal aan bij Merah! Hopelijk kan dit ziekenhuis jou beter verder helpen maar voor nu sterkte met het verwerken.
Jeetje pffff wat erg...... Wat moet je daar nu op zeggen he ................... Heel veel sterkte in ieder geval.