pff ongelofelijk.. Heb je hele verhaal gelezen en zat ook met spanning je berichtje af te wachten. Wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken van jullie verlies, en ik sluit me aan bij de rest dat de gyn van het andere ziekenhuis echt geen gelijk heeft gekregen! Heel erg veel succes in het nieuwe ziekenhuis, waar ze je hopelijk WEL behandelen zoals het hoort! Ik duim voor je dat je binnenkort een heel mooi plakbeebje bij je mag dragen meis!
Oh meid toch, dit is niet het berichtje dat ik hoopte van je te lezen Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen voor de komende periode!!
Heb je verhaal vanaf het begin meegelezen en ik wil je veel sterkte wensen!!! Lekker bij het nieuwe ziekenhuis blijven, daar word je een stuk beter behandeld!
echt heel heel heel veel sterkte.. mij wens voor jou is dat je echt weer snel zwanger raakt nadat je alles heb verwerkt. rustig aan!! het komt goed voor jou is er over een tijdje een mooie baby dikke knufff, fay
jeetje meid en partner, wat een ongelooflijke turbulente tijd hebben jullie achter de rug. Niet alleen dat.....dan verlies je ook nog eens jullie kleintje. Neem de tijd om het een plek te geven. Dit is niet zomaar iets!! Heel veel sterkte met alles en ik wens jullie voor de toekomst alle kracht en geluk toe.
ow meis wat een verschrikkenlijk nieuws Hier zijn geen woorden voor!!! En wat een aantal andere meiden al zeggen je Gyne had absoluut geen gelijk...Vergeet dat niet!!! Ik hoop dat je dit verlies een plaatsje kan geven, en we hopen met zijn alle dat jullie snel een mooie plakbeeb mogen hebben!
Heb je stiekem gevolgd en hoopte heel erg dat het goed zou zitten. Wat verdrietig dat het toch is misgegaan Heel veel sterkte en een dikke meeleef-knuffel!
wat erg voor je meid, ben je eindelijk zwanger en een mk! zo f*cking oneerlijk vind ik dat!!!! en dat je gyn gelijk had is puur toeval, de kans was immers 10%. no way dat ie dat van die urine testen af heeft kunnen lezen. sterkte ermee!