Door de postieve thuistesten denk ik ook wel dat ik zwanger ben, maar ik ben wel heel erg onzeker geworden door vandaag. Morgen gelukkig de uitslag van de bloedtest, en ik heb vanmiddag nog een kv2v5 gedaan die ook echt wel positief is. Maar ik kan alleen maar zeggen dat dit niet echt leuk is zo, vooral hoe ze mij in het ziekenhuis behandeld hebben vandaag is heel slecht. Ik voel me nu vreselijk beroerd, dus ik ga maar vroeg mijn bedje in. Dan is het ook snel weer morgen zodat ik kan bellen voor de uitslag van de bloedtest. Dit is trouwens de test van vanmiddag......
Wat een gedoe allemaal! Kan hier echt boos om worden!! Al die onzekerheid na al zo'n lange weg.. Ik hoop dat je lekker slaapt meis, des te sneller is het morgen en kun je bellen voor de uitslag.. maar ik ben al overtuigt: Jij bent zwanger! Dikke knuffel!
Nou ik zou alle rekening van alle testen die je gekocht hebben naar ziekenhuis sturen... belachelijk. hoe duidelijker moet het zijn? je bent echt wel zwanger. Ik kwam in ons ziekenhuis, voor aantal inwendige onderzoeken ,ivm cyclus problemen, en op de echo zagen ze dat ik zwanger was. En moest toch nog ff urine test doen. Wat een verschil met ziekenhuizen zeg. tjeempie niet echt patientvriendelijk... Gefeliciteerd meid!!
Er moet toch wel iets verschrikkelijk mis zijn met je testen als uit de bloedtest blijkt dat je niet zwanger bent.
En dat is de hele nacht door mijn hoofd gegaan: er zal toch niet met die thuistesten zijn? Maar dat geloof ik niet, als ik nu allemaal negatieve testen had en een zo'n positieve of allemaal hele vage lijntjes oke, maar die twee testen van gisteren zijn zo overduidelijk! Nog een paar uurtjes en dan weten we het...
Ik leef met je mee hoor!! Het kan niet anders dat de bloed test ook positief is, weet je dan al wat je gaat doen? Ga je terug naar het ziekenhuis? De huid volschelden of zo? Ik snap heel goed dat je hiet onzeker van word hoor! Maar dit zijn hele betrouwbare testen en jij bent ehct wel zwanger hoor!
Ik heb nog geen idee wat ik het het ziekenhuis ga doen, maar dat ik er iets mee ga doen weet ik wel. Ik vind vooral de manier hoe ze met zoiets omgaan heel erg patient onvriendelijk! Kijk dat er iets fout gaat ofdat hun testen heel laat positief testen kan natuurlijk, maar als ze een beetje mee hadden gedacht, hadden ze gewoon meteen een bloedtest laten doen toen ik er om vroeg. Dan had ik gisteren al meer geweten en niet zo in onzekerheid hoeven zitten. Gelukkig werkte mijn Ha wel mee en vond hij het ook heel raar dat het zkh geen bloedtest wilde doen. Maar eerst maar eens de uitslag afwachten, ben vreselijk zenuwachtig....
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor. En gister toen ik dit topic zag dacht ik meteen: ojee miss wel urine verwisseld en is er nu iemand superblij die niet zwanger is......... Als je al zoveel posi testen hebt gehad kun je er niet meer omheen hoor. Stom zkh!
Maak je niet al te druk, je bent echt wel zwanger! Hoe kan het anders dat je streepje steeds donkerder wordt!? Gefeliciteerd! bar
heb je al een uitslag van je bloedwaarden? Ik gok zo dat je dan het zh kunt bellen en heel hard "nanananananahaaaaaaaaa" door de telefoon kunt gillen!
Waarom heb je bij het ziekenhuis een zwangerschapstest gedaan? Als je thuistesten zo positief zijn moet er toch een reden zijn waarom je/zij dat toch extra willen controleren?
bij de meeste ziekenhuizen die een ivf behandeling doen moet je na een behandeling komen om te testen..dat is normaal. ik zeg ook gewoon zwanger..zou van de zotte zijn.. en ik zou er ook zeker een melding van maken...dit is ronduit vreemd
We leven met je mee meid, maar ik heb mijn schoenen weer in de kast gezet want na die test van gisteren middag was ik er al gerust op dat ik ze hier hoef te eten! 8) Maar ff zonder dollen, kan me goed voorstellen dat je ongerust bent, maar zo veel tests kunnen toch niet verkeerd zijn. Is er nou eentje die iets raars aangeeft, ala, maar dit is gewoon duidelijk: jij bent hartstikke zwanger!!! Nog ff duimen, dan weet je het zeker!
Ook ik heb je topic mee gelezen, en ik duim voor je dat je een goede bloed uitslag krijgt, maar dat kan toch bijna niet anders met zulke testen! Heel veel succes vandaag, en we wachten in spanning de uitslag af!